Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Micmac op  4 juni 2024, 22:26:44Dacht dat ze aan het beren waren maar het zullen windjes zijn van Flurk zijn erwtensoep met balletjes.
Patron een wattertje en geef de rest ook maar wat.
een watertje zie ik niet zitten, maar die erwtensoep met rookworst wil ik wel....schol Micmac

Micmac

Patron een erwtensoep met rookworst zie ik wel zitten en geef die 26 gasten ook iets.

Flurk

Patron ,t'is lang geleden dat in nog na Westmalle gedronken heb dus ge wee wat gedaan hè Santé hè maten

Flurk

Patron , schenkt eens iets uit die fles waar dat manneke met die wandelstok op staat.
Droge keel gekregen van het stemmen....

Micmac

Patron een elexirke voor mijn stembanden te smeren.

jerryke

Citaat van: Micmac op 11 juni 2024, 23:57:01Patron een elexirke voor mijn stembanden te smeren.
goede morgen.....oei gaat ge zingen  :koffie:

Mathieu

Goede morgen en Patron geef ons iets en voor mij een zwarte koffie.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 12 juni 2024, 09:26:44Goede morgen en Patron geef ons iets en voor mij een zwarte koffie.

Thieuke, is dat niet racistisch?????? :biggrinumbrella1:

Micmac

Patron twee elexirke's want ik hou van dubbel beglazing en doe de rest hier ook maar iets.

Flurk

Citaat van: Micmac op 15 juni 2024, 00:10:28Patron twee elexirke's want ik hou van dubbel beglazing en doe de rest hier ook maar iets.
Zit ge weeral in de kroeg?????Zuipschuit..... :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

Mathieu

Goede morgen en juist op tijd binnen geloof ik. Patron en de volgende toernee is van mij met een zwarte tas koffie.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Patron dan nog maar een elexirke.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 15 juni 2024, 12:57:28Goede morgen en juist op tijd binnen geloof ik. Patron en de volgende toernee is van mij met een zwarte tas koffie.

Met dat weer doet dat deugd. Patron ge kent het hé...en op Thieu zijn rekening.... :4_1_201: Gezondheid hé.

jerryke

Citaat van: Flurk op 16 juni 2024, 12:49:33
Citaat van: Mathieu op 15 juni 2024, 12:57:28Goede morgen en juist op tijd binnen geloof ik. Patron en de volgende toernee is van mij met een zwarte tas koffie.

Met dat weer doet dat deugd. Patron ge kent het hé...en op Thieu zijn rekening.... :4_1_201: Gezondheid hé.
patron voor mij een tas lekkere dikke soep...ook op de kosten van Mathieu natuurlijk

jerryke

ppppffffttt iedereen slaapt nog zeker.... patron voor mij eene latte en een croissantje en voor de volgende ook een koffietje