Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

En nu wat anders en dit mocht ik vandag ontvangen van Xofie :
Jenny van passel
15:38 (1 uur geleden)
aan mij

Hallo Thieuke, ik had je al geantwoord maar dat is blijkbaar verloren gegaan. Ik heb mijn voet gebroken en moet de hele dag op de sofa liggen
als ik ga zitten heb ik trouwens pijn. de 5e kan ik pas naar de fysio, dus daarna zal het wel beteren hoop ik
Vele groetjes voor iedereen
xofie xxxxxxxxxxx
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 17 september 2024, 19:42:18En nu wat anders en dit mocht ik vandag ontvangen van Xofie :
Jenny van passel
15:38 (1 uur geleden)
aan mij

Hallo Thieuke, ik had je al geantwoord maar dat is blijkbaar verloren gegaan. Ik heb mijn voet gebroken en moet de hele dag op de sofa liggen
als ik ga zitten heb ik trouwens pijn. de 5e kan ik pas naar de fysio, dus daarna zal het wel beteren hoop ik
Vele groetjes voor iedereen
xofie xxxxxxxxxxx
allee dan hoop ik op veel beterschap voor haar

Flurk

18 september 2024, 12:12:33 #5627 Laatste wijziging: 18 september 2024, 12:14:35 door Flurk
Allé we weten het dus. Thieu als je nog contact hebt met Xofie zeg haar dan dat ze Danny geen stampen meer mag geven want ander gaat dat nog voorvallen...(Oeps)

Micmac

Citaat van: jerryke op 18 september 2024, 07:38:47
Citaat van: Mathieu op 17 september 2024, 19:42:18En nu wat anders en dit mocht ik vandag ontvangen van Xofie :
Jenny van passel
15:38 (1 uur geleden)
aan mij

Hallo Thieuke, ik had je al geantwoord maar dat is blijkbaar verloren gegaan. Ik heb mijn voet gebroken en moet de hele dag op de sofa liggen
als ik ga zitten heb ik trouwens pijn. de 5e kan ik pas naar de fysio, dus daarna zal het wel beteren hoop ik
Vele groetjes voor iedereen
xofie xxxxxxxxxxx
allee dan hoop ik op veel beterschap voor haar

Het zal wel in orde komen, Veel beterschap Xofie.