Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.


Micmac

Iedereen op verlof en een café zonder bier, geef dan maar een plat waterke (mag ook een beetje scheef zijn).

jerryke

Citaat van: Micmac op  5 augustus 2024, 13:11:21Iedereen op verlof en een café zonder bier, geef dan maar een plat waterke (mag ook een beetje scheef zijn).
geeft Micmac eene hamer....kan hij het water zelf plat slaan  :koffie:

xofie

Citaat van: jerryke op  5 augustus 2024, 17:43:57
Citaat van: Micmac op  5 augustus 2024, 13:11:21Iedereen op verlof en een café zonder bier, geef dan maar een plat waterke (mag ook een beetje scheef zijn).
geeft Micmac eene hamer....kan hij het water zelf plat slaan  :koffie:


zeer wreed kunnen ze hier ook zijn

Flurk

Vermits ik heelhuids terug thuis geraakt ben verdien ik een dubbele Bourbon. SchoL.... :Beer-Chug:

Micmac

Ha patron een elexirke svp.

Mathieu

Goede avond en sorry dat ik nu eerst verschijn. Gezien de omstandigheden van de laatste week stond mij verstand nergens op en nu blijkt het dragen er van nog een super zwaar gewicht te zijn. Ik had nooit gedacht dat het zo zwaar zou wegen om dit te dragen. En er blijft op dit momenteel groot zwart gat over.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 10 augustus 2024, 23:57:09Goede avond en sorry dat ik nu eerst verschijn. Gezien de omstandigheden van de laatste week stond mij verstand nergens op en nu blijkt het dragen er van nog een super zwaar gewicht te zijn. Ik had nooit gedacht dat het zo zwaar zou wegen om dit te dragen. En er blijft op dit momenteel groot zwart gat over.


Rustig zijn en als je je aandacht richt op herstel, groei en de schoonheid die nog steeds in het leven aanwezig is, kun je een balans vinden die je toestaat om én te rouwen én vooruitgang te boeken in je leven

barabas

Citaat van: Mathieu op 10 augustus 2024, 23:57:09Goede avond en sorry dat ik nu eerst verschijn. Gezien de omstandigheden van de laatste week stond mij verstand nergens op en nu blijkt het dragen er van nog een super zwaar gewicht te zijn. Ik had nooit gedacht dat het zo zwaar zou wegen om dit te dragen. En er blijft op dit momenteel groot zwart gat over.


Mathieu,

Mijn vrouw is nu 2 jaar en 14 dagen geleden overleden en het blijft voor mij nog steeds héél zwaar!

Micmac

Patron, een Stijlvolle Baileys graag.

jerryke

Citaat van: Micmac op 14 augustus 2024, 00:17:36Patron, een Stijlvolle Baileys graag.
zet zich langs Micmac en terwijl hij de krant leest pik ik zijn net geserveerde Baileys :koffie:

Micmac

14 augustus 2024, 23:37:58 #5591 Laatste wijziging: 14 augustus 2024, 23:40:01 door Micmac
Patron nog een stijlvolle Baileys, die verdampen hier gewoon, zet die verwarming maar wat lager.

Micmac

14 augustus 2024, 23:39:23 #5592 Laatste wijziging: 14 augustus 2024, 23:41:32 door Micmac
Waar blijft dat volk, ze mogen niet meer buiten van hun bazineke

jerryke

ppppffftt de deur is op slot  :Doh3:

Flurk

Citaat van: jerryke op 15 augustus 2024, 07:40:29ppppffftt de deur is op slot  :Doh3:
Heeft uw ventje de sleutel verstopt omdat je niet stiekem naar de kroeg zou lopen???? :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72: