Waar is de tijd dat ...

Gestart door Koter, 27 juni 2009, 14:45:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

...... dat we buiten speelden en aan de beek in de buurt gingen drinken , zonder ziek te worden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

........dat we in Schoten vaart onder de passerende lichters door doken en er daar verschillende niet meer zijn boven gekomen?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

waar is die tijd ...het huis met de witte gevel is mijn geboortehuis ...als je er nu voorbij rijdt herken je er praktisch niets meer van

Mathieu

Inderdaad waar is die oude weg van het kruispunt naar Mopetingen, niet meer te kennen nu.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 10 december 2013, 22:54:50
Inderdaad waar is die oude weg van het kruispunt naar Mopetingen, niet meer te kennen nu.

dat is de weg van Lanaken naar Vroenhoven, daar waar de bomen staan is nu het kruispunt met de weg naar Mopertingen

Micmac

Ik was vandaag er nog tegenover in de Lindestraat, maar de oude weg naar Mopertingen is dat die scheef straat een paar honderd meter voor de rontonde ?.

jerryke

Citaat van: Micmac op 11 december 2013, 00:06:35
Ik was vandaag er nog tegenover in de Lindestraat, maar de oude weg naar Mopertingen is dat die scheef straat een paar honderd meter voor de rontonde ?.

neen dat is het strodorp (striedirp zoals wij zeiden) maar daar kwam je wel uit op de weg naar Mopertingen(die weg ligt juist naast het voorste huis wat je op de foto ziet), de weg naar Mopertingen ligt daar juist voor de bomen

de huizen wat op de foto staan zijn er nog 2 wat nu nog staan, dat is het eerste huis met die schuur langs waar die mensen voor staan en mijn geboortehuis wat nu lelijk rood geverfd is  :Doh3:

Mathieu

Citaat van: jerryke op 11 december 2013, 00:06:13
Citaat van: Mathieu op 10 december 2013, 22:54:50
Inderdaad waar is die oude weg van het kruispunt naar Mopetingen, niet meer te kennen nu.

dat is de weg van Lanaken naar Vroenhoven, daar waar de bomen staan is nu het kruispunt met de weg naar Mopertingen
Citaat van: jerryke op 11 december 2013, 00:06:13
Citaat van: Mathieu op 10 december 2013, 22:54:50
Inderdaad waar is die oude weg van het kruispunt naar Mopetingen, niet meer te kennen nu.

dat is de weg van Lanaken naar Vroenhoven, daar waar de bomen staan is nu het kruispunt met de weg naar Mopertingen

Oeps dan was ik mis, maar vroeger trokken ze ook allemaal op mekaar. Juist gelijk de huidige Rijksweg hier. ( Baan van Maaseik tot Lanaken) vroeger een tweebaansvak met heel dikke bomen erlangs. Honderdduizenden € in gestoken om nu terug er een tweebaansvak van te maken in Msk.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Die oostkwieten hier nog niet rond reden en er voor iedereen werk was?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

proske

Citaat van: Koter op 12 januari 2014, 16:40:41
Die oostkwieten hier nog niet rond reden en er voor iedereen werk was?

......dat Verhofstadt zijn burgermanifest schreef . Was toen nog niet bevallen van zijn Europavirus . :KNOTS2:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Mathieu

.......... de mensen elkaar nog kenden en de avonden samen door brachten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

...............ik nog jong en mooi was, nu ben ik alleen nog mooi............... :grapje:

Micmac

...............ik nog jong en mooi was, nu ben ik het nog  :LOL: :LOL: :LOL:.

Flurk

.............er in de winter nog sneeuw lag en dat het vroor.................

Mathieu

....... we te voet met zen allen naar de middernachtmis gingen te voet met Kerst en dat we na de mis buiten kwamen en er een halve meter sneeuw lag?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.