Re:Abc...

Gestart door xofie, 5 juli 2020, 17:36:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xofie

Ik vind het knap dat je dat nog weet !

Micmac

Ja, ik was zo gewoon tegen 200km/h of meer over die autobaan te vliegen doch mijn werkgever ging toen failliet , en ik ben toen naar de steenkoolmijn gegaan om ondergrondse problemen op te lossen, ondertussen ben ik al 23 jaar met pensioen.

xofie

knap, al zo lang van je pensioen kunnen genieten

Micmac

Later wil ik rentenieren, doch eerst nog 26 jaar werken want de eerste 100 jaar zijn de moeilijkste, daarna gaat alles vanzelf.

xofie

maar jong toch gaat gij nog zoooooooooo lang werken

Micmac

Nu was ik al een bij-jobke aan het zoeken voor na mijn honderdste jaar, want rentenieren alleen daar hou je je geen 20 uur per dag mee bezig.

xofie

Oh slaap jij maar 4 uur per nacht ?

Micmac

Per toeval maar twee de laatste 56 jaar.

xofie

quasi slaap maar 8 uur per nacht, als ik wat gedronken heb, lol, met slaappillen lig ik meer wakker, want ze hebben de slaappillen waar vroeger ik 2 mg nam ze ze nu hebben verandert tot 0.025 mg dan zou ik er 16 moeten nemen maar dat is wat overdreven hé

Micmac

Rustig veranderen van Dokter kan beter zijn, doch slaappillen zijn nooit goed, je kan beter niet eten de laatste zes uur voor het slapengaan.

xofie

slapen heb ik altijd slecht gedaan, maar eens in slaap dan sliep ik door, nu niet meer

Micmac

Toch is het belangrijk van aan niets te denken, maar ook aan niets, als je zorgen meeneemt naar bed dan is een goede nachtrust onmogelijk.

xofie

U zegt het maar ik probeer aan niks te denken en heb een slaapliedje in mijn hoofd zitten dat ik voortdurend herhaal om aan niks te denken maar helpt niet

Micmac

Volledig aan niets denken is ook geen liedjes zingen, wat yoga voor het slapen helpt soms.

xofie

Wel zal die yoga eens gaan opzoeken via google