Re:Abc...

Gestart door xofie, 5 juli 2020, 17:36:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

xofie

bha ja dat doe ik iedere week één half uur met haar skypen

Mathieu

Anders trachten een of andere oplossing te vinden, zo kan het blijkbaar ook niet verder....
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Zoals gezegd is er voor alles en oplossing.

xofie

awel ik weet niet uit welke hoek de oplossing moet komen Veronique is pas thuis om zes uur 'savonds en haar man zit de hele dag op de zetel, om alleen te zitten in een hotel tot half zeven ook niet, dus de oplossing zal er enkel komen, spijtig genoeg wanneer er een einde komt aan zijn leven

Mathieu

Ben wel curieus wat de dochter van deze situatie weet ( niet dat het mijn zaken zijn hoor....)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

curieus zijn mag de dochter vind het ook te moeilijk dat ik kom omdat hij ook vaak naar het ziekenhuis moet

Koter

Dan moet die wel iets serieus mankeren.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Eh ja Koter hij heeft leukemie in het laatste stadium, ze zijn getrouwd op spoed toen ze dachten dat hij de volgende ochtend niet zou halen dat is nu een half jaar geleden

Mathieu

Feitelijk wist ze dus toen al waar ze aan begon, maar heeft ze het toch g edaan. Om welke redendan we blinde liefde of wat.....
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

ge denkt dat is niet waar hoor, hij was een hele grote werker en plots ziek geworden, maar ja ik had haar geezegd ge begint met een vent van 20 jaar ouder, ga je weer verzorgen, want dat deed ze met hare vorige vent ook

Mathieu

Haar hart is dus veel te groot en veel te goed.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Ik vind het erg dat ze dit nu weer moet meemaken

Micmac

Je leven is voorgeprogrammeerd, je moet je rol zo goed mogelijk spelen, je kan het leven vergelijken met een acteur, dus een mens wordt geleefd zonder er zelf veel aan te veranderen.

xofie

Kan heel goed zijn maar het is niet leuk

Micmac

Let wel dat mensen die het een en ander hebben meegemaakt, wel eens aangeven dat ze voor het ongeluk geboren lijken te zijn.