Juni, de zomermaand

Gestart door Driver, 31 mei 2023, 13:24:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

17 juni 2023, 12:01:08 #75 Laatste wijziging: 25 juni 2023, 18:44:48 door Flurk
Goede morgen allemaal. Hier is het momenteel een lekkere 21* en een koel windje. Vermits er voor begin volgende week een kletske regen voorspeld werd ga ik vandaag toch de grasmaaier eens uitlete;. Er staat weinig en hetgeen er is staat in zaad en is hoog opgeschoten, dus maaien maar alles laten liggen zodat het zichzelf kan hernieuwen
Gisteren nog een lange wandeling gedaan in het Bloso domein.

xofie

Gelukkig heeft de weerman zich vergist, we zitten nu m 13.00u aab 31 graden

Micmac

Goedemorgen, Felle regen verwacht om 11 tot 13 uur, en na regen komt zonneschijn.

Mathieu

Goede morgen. Hier lekker fris en de deuren tegen mekaar open gezet. Regen of niet, we wachten af want die weermannen zijn ook maar mensen en kunnen zich uiteraard vergissen. Prettige zondag alemaal.
3
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

18 juni 2023, 12:12:51 #79 Laatste wijziging: 18 juni 2023, 14:24:47 door Flurk
Citaat van: Mathieu op 18 juni 2023, 10:52:40Goede morgen. Hier lekker fris en de deuren tegen mekaar open gezet. Regen of niet, we wachten af want die weermannen zijn ook maar mensen en kunnen zich uiteraard vergissen. Prettige zondag alemaal.
3
Goede morgen allemal. Thieuke hier is dat nu hetzelfde hoor.. De tuin zal wel gelukkig zijn met dat kletske water...
Maak er een leuke dag van hé.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede middag, hier zijn een paar druppels gevallen, het zijn 23°C.

Willy

xofie

goede middag alle Frutters vandaag een beetje menselijker als gisteren met uiteindelijk 32 graden
vandaag maar 29 en dat is net te doen zonder airco beter voor de portemonnee

xofie

gisteren een gratis Engels ontbijt gescoord bij een Engelse bar die een vergadering houden over de Brexit en nog
allerlei zaken waar ik niks van afweet, maar de brexit is niet goed, dus dat is alles waarover we kunnen meepraten
maar daarvoor een gratis Engels ontbijt scoren is mooi meegenomen

Koter

Citaat van: xofie op 18 juni 2023, 17:24:48gisteren een gratis Engels ontbijt gescoord bij een Engelse bar die een vergadering houden over de Brexit en nog
allerlei zaken waar ik niks van afweet, maar de brexit is niet goed, dus dat is alles waarover we kunnen meepraten
maar daarvoor een gratis Engels ontbijt scoren is mooi meegenomen

En is het een echte Engelse breakfast? Goed voor de lijn.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

19 juni 2023, 12:08:09 #84 Laatste wijziging: 19 juni 2023, 12:17:43 door Flurk Reden: FORMAAT
Goede morgen allemaal. Vandaag kuisdag....Sedert Koeketien het niet meer kan wegens haar knie ben ik de poetshulp van dienst. Onbetaald maar ik krijg wel kost en inwoon. :4_1_72:
Gisteren ng een mooie wandeling gemaakt.Onzze Chihuahua was in het water gelopen , bij het aan land komen zich in het slijk gerold en onderweg in iedere zandringe plek eens goed gedroogd. Thuis heb ik er ee uur aan gewerkt om hem terug zindelijk te krijgen.



Mathieu

Goede morgen en oes als ik dat bericht lees van mijn beste vriend dan besef ik dat ik niet alleen sta. Hier doe ik ook alles, wat normaal een vrouw zou doen. heb me ferm aangepast want dat deed ik vroeger nooit, of beter gezegd dat mocht ik niet doen van madame. Maar nu kan ze dat niet meer. Vannacht heeft het hier iets geregend, maar zeker niet veel. Vanmorgen lekker fris buiten maar de warmte zat nu vooral binnen. Deuren e vensters tegen mekaar open bracht solaas, maar terug dicht als de zon er op scheen. Prettige dag gewenst aan allen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Flurk op 19 juni 2023, 12:08:09Goede morgen allemaal. Vandaag kuisdag....Sedert Koeketien het niet meer kan wegens haar knie ben ik de poetshulp van dienst. Onbetaald maar ik krijg wel kost en inwoon. :4_1_72:
Gisteren ng een mooie wandeling gemaakt.Onzze Chihuahua was in het water gelopen , bij het aan land komen zich in het slijk gerold en onderweg in iedere zandringe plek eens goed gedroogd. Thuis heb ik er ee uur aan gewerkt om hem terug zindelijk te krijgen.

Dat is wat men noemt werk als je met je huisdier gaat wandelen. Maar het ene plezier is wel het andere waard, zeker als het diertje goed luistert.




Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Mathieu & Flurk,

Ook ik doe hier alles, alleen is dat alleen ook letterlijk te nemen daar ik sinds 31/7 verleden jaar ook alleen achter ben gebleven.  :'(  :'(  :'(

En neen, het went nog steeds niet!

stevens-willy

Citaat van: barabas op 19 juni 2023, 18:23:29Mathieu & Flurk,

Ook ik doe hier alles, alleen is dat alleen ook letterlijk te nemen daar ik sinds 31/7 verleden jaar ook alleen achter ben gebleven.  :'(  :'(  :'(

En neen, het went nog steeds niet!

Barabas ik bid ieder dag dat ik voor Mariette ga, want ik kan mijn plan niet zelf trekken.
Barabas ik vind het heel erg voor U.

Willy

barabas

Citaat van: stevens-willy op 19 juni 2023, 22:58:43
Citaat van: barabas op 19 juni 2023, 18:23:29Mathieu & Flurk,

Ook ik doe hier alles, alleen is dat alleen ook letterlijk te nemen daar ik sinds 31/7 verleden jaar ook alleen achter ben gebleven.  :'(  :'(  :'(

En neen, het went nog steeds niet!

Barabas ik bid ieder dag dat ik voor Mariette ga, want ik kan mijn plan niet zelf trekken.
Barabas ik vind het heel erg voor U.

Willy
Dat plan trekken leer je wel Willy, en,helaas, heb je zelf niet te kiezen. Ideaal zou samen plotsklaps gaan.