September, de herfstmaand.

Gestart door Driver, 31 augustus 2023, 13:36:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Hier hetzelfde amper 14 graden en voortdurend worden de watersluizen geopend. Van morgen had Mia het koud en heb ik de verwarming op gezet.Maar aan de kouder wordend weer heb ik helemaal niets. Maar we zullen met zen allen het moeten nemen zoals het komt, en veranderen kunnen wij het zeker niet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Goede morgen onder een stralende zon maar met maar 12°......

Mathieu

Goede morgen en niks te zonnen. Miezerige motregen is ons deel en veel wind. Amper  gr buiten, maar er zou veranderin in komen. Wij hopen maar.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 23 september 2023, 12:49:42Goede morgen en niks te zonnen. Miezerige motregen is ons deel en veel wind. Amper  gr buiten, maar er zou veranderin in komen. Wij hopen maar.
goede morgen of middag, wij hebben toch al 13° en af en toe de zon wat komt piepen en voor de afkoeleing zorgt dan een beetje wind ;D

barabas

Nog steeds droog hier, RAP mijn gazon maaien nu!

barabas

Citaat van: barabas op 23 september 2023, 15:01:24Nog steeds droog hier, RAP mijn gazon maaien nu!

Nipt niet gelukt, de laatste 2 minuten regen!

Mathieu

Hier heeft het vanaf 17.00 uur geregend en is is het op gehouden. Zullen afwachten wat de nacht en de morgen brengt. Slaap wel en tot morgen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 23 september 2023, 22:58:41Hier heeft het vanaf 17.00 uur geregend en is is het op gehouden. Zullen afwachten wat de nacht en de morgen brengt. Slaap wel en tot morgen.
goeiemorgen, zo te zien is het hier de hele nacht droog gebleven en momenteel 8°

Mathieu

Goede morgen en vannacht ook niets gehoord en nu is het zonnetje van de partij. Uit de wind is het hier 18 graden. Fijne en aangename dag gewenst aan elkeen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Goede morgen allemaal.Hier op dit uur is het toch al 13° KOMENDE VAN 6; dus het beloofd een lekkere dag te worden.Ons Jackske Sara mankt nog altijd maar is aan de beterhand. Toch niet forceren met lange snelle wandelingen.Leuke dag iederen... :4_1_201:

xofie

goede middag wij hebben 29 ° met een flauw zonnetje, vandaag is het skype dag met ons Veronique

Mathieu

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie


Sherlock


jerryke

Citaat van: xofie op 24 september 2023, 17:49:20is hier een Eric Callebaut ???

is dat die baas van de chocolade ? wist niet dat die hier kwam  :Doh3: