September, de herfstmaand.

Gestart door Driver, 31 augustus 2023, 13:36:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xofie

Goede morgen allemaal deze nacht twee zware stormen gehad

Mathieu

Goede namiddag. Hier heeft het vannacht goed geregend en op afstand weer ferm gedonderd. Maar daar is het ook bij gebleven. Prettige dag verder en zoals het nu buiten is mag het n,og wat blijven. Geen verwarming aan en dat is wat telt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac


Koter

Citaat van: xofie op 15 september 2023, 13:36:49Goede morgen allemaal deze nacht twee zware stormen gehad

Het is ook nooit goed voor u he. Schijnt de zon, is het te warm, regent het, is het te nat en stormt het is er te veel wind.  :LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

 :hi_smiley:   Hallo, vandaag de afrekening van gas gehad, ik betaal €1.37 voor 1m3 gas. :a_thumbsup_20:

Willy


Micmac

Citaat van: stevens-willy op 15 september 2023, 18:23:20:hi_smiley:   Hallo, vandaag de afrekening van gas gehad, ik betaal €1.37 voor 1m3 gas. :a_thumbsup_20:

Willy



Gasprijs per m3 varieert tussen de € 0,85 en € 4, afhankelijk van uw contract.

Mathieu

Goede morgen allemaal. Gas prijzen heb ik geen last van ik stook nog op de oude manier, maar hoe lang nog weet ik niet. We zien wel als het zo ver is. De gas leidingen liggen hier ook maar aan de andere kant van de straat en men heeft mij gezegd dat ze geen leidingen onder de straat door leggen. Dus zou ik een 75 meter aansluiting dienen te betalen. Verder hier rustig en aangenaam weer, blauwe lucht en 21 gr. Meer moet dat niet zijn voor mij. Prettige dag gewenst.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Zonnige morgen iedereen. Vandaag ga ik nogal wat moeten over en weer lopen want er zijn kleine werkjes te doen. Tot straks  hoor...

xofie

Citaat van: Koter op 15 september 2023, 18:17:53
Citaat van: xofie op 15 september 2023, 13:36:49Goede morgen allemaal deze nacht twee zware stormen gehad

Het is ook nooit goed voor u he. Schijnt de zon, is het te warm, regent het, is het te nat en stormt het is er te veel wind.  :LOL:

ik vertel gewoon wat er gebeurd is, zie jij me ergens klagen ????

Mathieu

Goede morgen. De hele nacht heeft het gegoten hier en dan om de haverklap nog een ferme donder weer eer bij. Nu is het terug droog en toch weeral 21 gr. Maar gelukkig op dit moment geen water meer in de kelder. Prettige en aangename zondag gewenst.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie


Flurk

Goedemiddag allemaal. Hier heeft het ook de ganse nacht met vlagen geregend maar ik heb er niets van gehoord. Ons Sara mankt nog altijd dus een grote toer zit er niet in. Voor de rest hou in vandaag sabat. Prettige dag allemaal.

Micmac

Goede avond, een voltijdse sabbat gehouden, een rustdag in het christendom.

Flurk

Goede morgen allemaal. Blijkbaar is het weer hier nog zo slecht niet als je leest wat er in Kaapstad aan de gang is. Hou het hoofd koel en de voetn warm hé.... Ik ben weeral een maand verder met de oogarts. Vandaag weeral controle. Tot straks h&...

Mathieu

Goede morgen. Vannacht zou het hier gaan onweren. Slaapkamer venster heeft de hele nacht open gestaan en niets gehoord, niet van de regenval en ook niet van de donder en bliksem. Vandaag krijgen we misschien wat, we wachten gewoon af gezien we er toch niets aan kunnen veranderen. Prettig begin van de week zou ik zeggen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.