December, dewintermaand.

Gestart door Driver, 30 november 2023, 13:12:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier is het rustig zoals het weer. Regen....Dus geen weer om buiten te komen.

xofie

goede middag we hebben 18° dus lekker, ik kook vandaag voor ons en de buren, zal er eens aan beginnen

Micmac

Goedeavond, regen en wind is het weerbeeld voor die oh zo gewilde witte kerst.

Flurk

Aan alle Frutters Frutterinnekes en Frutters gasten een Zalige kerst en een Gelukkig en Vredig Nieuw Jaar.

Mathieu

Vrolijk Kerstfeest en voor diegenen die met de knieen onder tafel zitten heel smakelijk eten. En dat rustig slapen vannacht, hoop ik toch.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Goede morgen iedereen....gisterenavond genoten van het programma waarin hulde werd gebracht aan de Zangeres zonder naam, daarna van Andre Rieu op Ned 1....deze morgen nog even dat programma van de Zangeres zonder Naam even terug genomen en weer ervan genoten

Mathieu

Goede morgen allemaal. Hier gisterenavond eerst naar D gekeken, maar dan over geschakeld naar de Zangeres zonder naam, een fantsische programma, maar zij was dan ook een prachtige vrouw die ik persoonlijk destijds enkele ketren heb mogen ontmoeten bij Radio de Vrije vogel( waar ik aktief lid van was samen met Mia) Rieu heb ik dan maar opgenomen om vanmiddag gemakkeliik,in de zetel naar te kijken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En de wind is precies een beetje gaan liggen hier en de regen doet het nog steeds, van dat mizerige gedoe en amper 10 gr buiten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Gezellige Kerstmorgen aan alle vrienden..

xofie

Vrolijke kerstdag voor iedereen

Mathieu

Voor jullie ook Xofie. Wordt dat daar ook zo gevierd zoals hier????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Van middag eerst de zangeres zonder naam herbekeken en nadie Andre Rieu, en de namiddag was voorbij op een rustige manier. Mia lachte met alles maar of ze er iets van begrepen heeft vrees ik toch. Maar ja als ze lacht ben ik er van overtuigd dat ze ook tevreden is. Ze zal dat wel nooit meer zeggen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Goede morgen allemaal, en we zijn weer een dag dichter bij de volgende feestdag. En uiteraard bijna aan een nieuwe jaar bezig. Het gaat allemaal veel te snel. Hier miezert het weer en de temperatuur is amper 9 gr.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Goede morgen allemaal. Gisteren leuke avond gehad bij het gezin van de zoon. Hij had lekker gekookt en iedereen heeft goed zijn best gedaan om het naar waarde te schatten, dus allemaal goed gegeten. Gedronken echter met mate want we weten bij ervaring dat de katers op de loer liggen en dat dan de volgende dag naar de Filistijnen is. Ik geloof wel dat ik reclamaties ga krijgen van de buren want we zijn om 1 uur thuisgekomen en onze hondjes hebben een hels kabaal gemaakt toen we thuiskwamen zodat ik vermoed dat zowat de hele buurt gaat wakker geworden zijn...... Tenzij ze ook nog aan het vieren waren;;;;;laat ons hopen... :oops: 

xofie

Citaat van: Mathieu op 25 december 2023, 20:47:44Voor jullie ook Xofie. Wordt dat daar ook zo gevierd zoals hier????


ja hier wordt vrolijk gefeest