Januari, de eerste maand van 2024

Gestart door Driver, 31 december 2023, 13:21:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

barabas

Flurk,

Ik heb de pedaalriemen gevonden!

jerryke

hier sneeuwt het nog altijd goed, de kamion met de schraapschup heeft hier al een keer of 4 over en weer gereden met de zoutstrooier achter zich aan, de wind waait de sneeuw van het veld af en komt zo op de weg terecht wat het gevaarlijk maakt.... volgens de man ligt er toch bijna 15cm

Koter

Hier nog geen sneeuw gezien vandaag buiten die op de gazon ligt en bevroren is.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: barabas op 17 januari 2024, 15:57:31Flurk,

Ik heb de pedaalriemen gevonden!
Tof... Kunnen die eventueel in een enveloppe??? Ik heb de volgende weken niemand beschikbaar om ze te komen halen en ik durf zelf op een onbekende weg zover niet meer rijden met mijn slechte ogen. Dat heb je dan wel ook nog tegoed hoor;

Flurk

Hier is het deze voormiddag beginnen sneeuwen en dat doet het nu nog altijd.Ben al met de sneeuwschop over voet-en fietspad geweest en zout gestrooid zodat dit begaanbaar blijft. In de hof ligt wel aL een 8 cm.

barabas

Citaat van: Flurk op 17 januari 2024, 18:48:43
Citaat van: barabas op 17 januari 2024, 15:57:31Flurk,

Ik heb de pedaalriemen gevonden!
Tof... Kunnen die eventueel in een enveloppe??? Ik heb de volgende weken niemand beschikbaar om ze te komen halen en ik durf zelf op een onbekende weg zover niet meer rijden met mijn slechte ogen. Dat heb je dan wel ook nog tegoed hoor;

Ik stuur ze op in een doos via Bpost.

Wat betreft het weer: totaal geen sneeuw in tegenstelling tot de rest van het land. Hopelijk blijf die weg!

Micmac

Hier zo'n 8cm doch het sneeuwt nog steeds.

Flurk

17 januari 2024, 22:09:44 #112 Laatste wijziging: 17 januari 2024, 22:20:17 door Flurk
Hier is het een half uurtje geleden gestopt. De hondjes moesten buiten om hun ding te doen dat ze gewoon zijn op dat uur. Vermits het gewoontedieren zijn mocht ik meegaan.. :smil414ae0fb30e96:

Flurk

Citaat van: barabas op 17 januari 2024, 18:58:46
Citaat van: Flurk op 17 januari 2024, 18:48:43
Citaat van: barabas op 17 januari 2024, 15:57:31Flurk,

Ik heb de pedaalriemen gevonden!
Tof... Kunnen die eventueel in een enveloppe??? Ik heb de volgende weken niemand beschikbaar om ze te komen halen en ik durf zelf op een onbekende weg zover niet meer rijden met mijn slechte ogen. Dat heb je dan wel ook nog tegoed hoor;

Ik stuur ze op in een doos via Bpost.

Wat betreft het weer: totaal geen sneeuw in tegenstelling tot de rest van het land. Hopelijk blijf die weg!
Fantastisch Prof.  :4_1_201:

barabas

Hier gelukkig nog geen sneeuw gevallen, wel is het nu nog -5°!

Flurk

Stralend zonnige morgen allemaal. Heb mijn zonnebril moeten opzetten voor de (korte) ochtend wandeling. Het licht en de spiegeling was te fel. Er is nog altijd niet gestrooid bij ons dus de straten en fietspaden liggen er nog steeds glad bij. De inwoners zijn blijkbaar ook een beetje lui geweest want er is maar hier en daar een voetpad sneeuwvrij gemmaakt. :smil414ae0fb30e96:  :b_thumbsdown_20:

jerryke

goeiemorgen, de sneeuwruimers rijden hier nog steeds op en af met de zoutstrooiers achter hun aan, onze man is al van 7.00u vanmorgen bezig met sneeuw te ruimen en alles een beetje begaanbaar te maken

jerryke

Citaat van: jerryke op 18 januari 2024, 13:00:27goeiemorgen, de sneeuwruimers rijden hier nog steeds op en af met de zoutstrooiers achter hun aan, onze man is al van 7.00u vanmorgen bezig met sneeuw te ruimen en alles een beetje begaanbaar te maken

xofie

nu had ik toegang tot mijn pensioendossier via token nu hebben ze alles verandert het gaat niet meer via token maar moet via kaartlezer, heb die geïnstaleerd en hij geeft een foutmelding, godverdomme waarom moeten ze alles veranderen als er iets goed loopt nu kan ik geen enkele brief meer lezen, awel dat ze ontploffen

Mathieu

Hier zijn de wegen berijdbaar op een trage manier uiteraard. Maar die kiekens met hun sneeuwruimers zouden wel wat beter uit hun o=gen moeten kijken als ze bezig zijn. Ze schrapen de sneeuw van de weg en van de fietspaden maar deponeren deze sneeuw in de opritten van de bewoners, waar die rotzooi bevriest en dan helemaal niet meer weg te krijgen is. Dat is de oplossing dan ook weer eens niet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.