Januari, de eerste maand van 2024

Gestart door Driver, 31 december 2023, 13:21:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

barabas

Citaat van: Micmac op 13 januari 2024, 21:48:26Goede avond, de E314 / A2 van Genk naar Lummen leek erg op de Antwerpse Ring in het spitsuur, zoveel voertuigen is niet normaal meer.

Ik ben tweemaal van Brecht naar Edegem en terug gereden, 30km enkel, op amper 25' per keer. Helemaal geen file, nog nooit meegemaakt!

Flurk

Goede morgen allemal. Ik hoop maar dat het weer van Canada niet naar hier komt. Ik heb nog slechte herinneringen aan de winter van '63. :smil414ae0fb30e96:

Flurk

Citaat van: barabas op 13 januari 2024, 23:27:36
Citaat van: Micmac op 13 januari 2024, 21:48:26Goede avond, de E314 / A2 van Genk naar Lummen leek erg op de Antwerpse Ring in het spitsuur, zoveel voertuigen is niet normaal meer.

Ik ben tweemaal van Brecht naar Edegem en terug gereden, 30km enkel, op amper 25' per keer. Helemaal geen file, nog nooit meegemaakt!
Ik vermoed dat als er iemand voor MicMac rijdt, wat blijkbaar een zeldzaamheid is, dat hij zoiets een file noemt.??? Zou dat niet kunnen??? :4_1_72:

barabas

Het begint hier nu, om 12.30 uur, te sneeuwen!

Mathieu

Goede namiddag. Hier heeft het de hele voormiddag lichtjes gesneeuwd, maar die blijft niet liggen gezien het hier buiten +3 is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Micmac op 13 januari 2024, 22:34:24Schlagerchampions - Das große Fest der Besten
Live aus Berlin präsentiert Florian Silbereisen seine stimmungsvolle Show, bei der es nicht nur jede Menge Hits, sondern auch begehrte Preise gibt.

Heute | 20:15 Uhr | Das Erste

Verdorie weeral gewoon langs gekeken. Niet gezien en terug zien gaat op die post niet meer.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

goede middag we hebben goed weer vandaag

Flurk

Goedenavond allemaal. Hier is het het de hele dag, op enkele peipkleine vlokjes poedersneeuw na, droog gebleven. We zijn wel niet ver gestapt omdat de lucht presies "kleverig" was, beter kan ik het niet noemen, en dat was zeer onaangenaam. Koeketien heeft het beter , die was ondertussen lekker thuis aan het fietsen.Binnenkort jaag ik haar toch de deur uit hoor...Allé om een eindje mee te gaan wandelen hé... :biggrinumbrella1:

barabas

Citaat van: Flurk op 14 januari 2024, 21:54:31Goedenavond allemaal. Hier is het het de hele dag, op enkele peipkleine vlokjes poedersneeuw na, droog gebleven. We zijn wel niet ver gestapt omdat de lucht presies "kleverig" was, beter kan ik het niet noemen, en dat was zeer onaangenaam. Koeketien heeft het beter , die was ondertussen lekker thuis aan het fietsen.Binnenkort jaag ik haar toch de deur uit hoor...Allé om een eindje mee te gaan wandelen hé... :biggrinumbrella1:

Toch aan de leiband ???

Flurk

Citaat van: barabas op 14 januari 2024, 22:24:05
Citaat van: Flurk op 14 januari 2024, 21:54:31Goedenavond allemaal. Hier is het het de hele dag, op enkele peipkleine vlokjes poedersneeuw na, droog gebleven. We zijn wel niet ver gestapt omdat de lucht presies "kleverig" was, beter kan ik het niet noemen, en dat was zeer onaangenaam. Koeketien heeft het beter , die was ondertussen lekker thuis aan het fietsen.Binnenkort jaag ik haar toch de deur uit hoor...Allé om een eindje mee te gaan wandelen hé... :biggrinumbrella1:

Toch aan de leiband ???
Wie??????? :biggrinumbrella1:

Micmac

Citaat van: Flurk op 14 januari 2024, 22:27:25
Citaat van: barabas op 14 januari 2024, 22:24:05
Citaat van: Flurk op 14 januari 2024, 21:54:31Goedenavond allemaal. Hier is het het de hele dag, op enkele peipkleine vlokjes poedersneeuw na, droog gebleven. We zijn wel niet ver gestapt omdat de lucht presies "kleverig" was, beter kan ik het niet noemen, en dat was zeer onaangenaam. Koeketien heeft het beter , die was ondertussen lekker thuis aan het fietsen.Binnenkort jaag ik haar toch de deur uit hoor...Allé om een eindje mee te gaan wandelen hé... :biggrinumbrella1:

Toch aan de leiband ???
Wie??????? :biggrinumbrella1:

Toch maar een stevig exemplaar nemen, kwestie van een goede te hebben.

jerryke

goede morgen, en de sneeuwvlokjes dwarrelen hier in het rond  :bol:

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier komt de zon piepen bij +1° maar veel meer dan piepen doet ze niet hoor.Prettige dag hoor.

Flurk

Citaat van: Flurk op 15 januari 2024, 12:01:53Goede morgen allemaal. Hier komt de zon piepen bij +1° maar veel meer dan piepen doet ze niet hoor.Prettige dag hoor.
En nu is het hier stralende zon👍👍👍

Koter

Hier zijn het al de hele dag sneeuwbuien.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....