Maart, de buienmaand.

Gestart door Driver, 29 februari 2024, 17:05:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Stralende morgen allemaal. Zojuist enkele pogingen gedaan om van Fluvius te bekomen dat ze op mijn bestaande dubbel tarief electr.meter de teller van nachttarief terug in dienst stellen. Alles ingevuld, en dan vragen ze plots een code.  Terug dus.. Code aangevraagd en code gekregen.....20 minuten geldig. Weer naar invullen... Tot aan het punt CODE; ..Deze ingevuld...Antwoord :code niet meer geldig. Teug naar startpagina . HEEL DE PROCEDURE TERUG VAN IN HET BEGIN; ....Op het einde zelfde antwoerd... Code weeral niet meer geldig..Uigelogd en De kist geopend ...

xofie

Citaat van: Flurk op 14 maart 2024, 12:33:31Stralende morgen allemaal. Zojuist enkele pogingen gedaan om van Fluvius te bekomen dat ze op mijn bestaande dubbel tarief electr.meter de teller van nachttarief terug in dienst stellen. Alles ingevuld, en dan vragen ze plots een code.  Terug dus.. Code aangevraagd en code gekregen.....20 minuten geldig. Weer naar invullen... Tot aan het punt CODE; ..Deze ingevuld...Antwoord :code niet meer geldig. Teug naar startpagina . HEEL DE PROCEDURE TERUG VAN IN HET BEGIN; ....Op het einde zelfde antwoerd... Code weeral niet meer geldig..Uigelogd en De kist geopend ...

dat is echt een merde heb dat ook al verschillende keren meegemaakt

xofie

kom net terug van de dokter, waardeloos dus, ik zeg pak die en die pullen en ik slaap nog niet, het antwoord : pakte gij der van deze twee daar mag je maar een half of eentje van nemen, ja maar ik pak er twee en slaap nog niet, gewoon tegen dovemans oren

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede avond, de zon is verdwenen en het zijn nog steeds 17°C.
Groeten en tot later.

Willy

Flurk

Citaat van: xofie op 14 maart 2024, 16:33:40kom net terug van de dokter, waardeloos dus, ik zeg pak die en die pullen en ik slaap nog niet, het antwoord : pakte gij der van deze twee daar mag je maar een half of eentje van nemen, ja maar ik pak er twee en slaap nog niet, gewoon tegen dovemans oren
Fieke, maak eens een lange avondwandeling i.p.v. tv te kijken en zeker geen "slaapmutske" want dan lig je zeker wakker;;;

Flurk

Dus op de Fluvius perikelen na is het een prachtige dag geweest. Flink in de tuin aan het werk geweest en een extra lange wandeling gedaan. Nu douchke, pyama aan, een slaapmutske uitschenken en met de voeten omhoog nog efkes TV kijken tenzij er weeral niets op is dat me interesseert, dan koptelefoon op en luisteren naar de piano wan Khatia .
https://www.youtube.com/watch?v=CPzOlOSeha8&list=PLZyGhWwBREq_Ndsp_eBVrE2Gx4QWa5b-a

kabar

Goeie morgen. Mijn gras wordt al hoog, maar ik wacht om het af te rijden tot het droog is (heb een electrisch grasmachien).

Flurk

Goede morgen allemaal, het is droog en de zon komt af en toe eens piepen dus goed weer om verder te doen in de tuin.Gazon is al mooi, nu de boorden. 

barabas

Hier is het ook droog met af en toe zon maar in Ronse stortregent het blijkbaar aldus mijn zoon! :-\

jerryke

Citaat van: barabas op 15 maart 2024, 15:56:38Hier is het ook droog met af en toe zon maar in Ronse stortregent het blijkbaar aldus mijn zoon! :-\
hier is het 15° en bewolkt met een stevige wind

Micmac

Hier waren ook zware stortregens met onweder.

barabas

Rond 16 uur ook hier hondenweet

Flurk

Goede morgen allemaal. Gisteren ook een stortbui over ons gekregen maar ze heeft gelukkig niet lang geduurd.De volgende keer dat de natuur dat doet mag ze wel een minuutje vroeger verwittigen want het begon toen ik helemaal achter in de tuin stond en ik was zeikesnat als ik binnengeraakte en zooo groot is onze tuin nu ook weer niet en ik kan nog rap lopen.  :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:

Flurk

Citaat van: barabas op 15 maart 2024, 15:56:38Hier is het ook droog met af en toe zon maar in Ronse stortregent het blijkbaar aldus mijn zoon! :-\
Ronse....de stad waar ik bij de broeders mijn eerste beroep geleerd heb in hetTechnisch Instituut Depoorter.

xofie

Citaat van: Flurk op 14 maart 2024, 22:11:39
Citaat van: xofie op 14 maart 2024, 16:33:40kom net terug van de dokter, waardeloos dus, ik zeg pak die en die pullen en ik slaap nog niet, het antwoord : pakte gij der van deze twee daar mag je maar een half of eentje van nemen, ja maar ik pak er twee en slaap nog niet, gewoon tegen dovemans oren
Fieke, maak eens een lange avondwandeling i.p.v. tv te kijken en zeker geen "slaapmutske" want dan lig je zeker wakker;;;

ja dat van die slaapmutskes of wijn heb ik nog maar pas ontdekt, en direkt afgezworen