Maart, de buienmaand.

Gestart door Driver, 29 februari 2024, 17:05:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

xofie

We hebben hier zomerse temperaturen, goed voor de portemonee

Micmac

Die große Schlagerüberraschung für Florian Silbereisen,

 
So eine Show gab es noch nie: Zum ersten Mal wird ein Moderator in seiner eigenen Show mit einer kompletten Show überrascht!
Alle wissen Bescheid – nur Florian Silbereisen nicht!
Gäste: Howard Carpendale, Maite Kelly, Joko Winterscheidt, Anastacia, Andy Borg, Matthias Reim, Anna Ermakova, die Ehrlich Brothers, Ministerpräsident Dr. Reiner Haseloff und seine Frau, Wencke Myhre, Mickie Krause, Ross Antony, Ben Zucker, Semino Rossi, Marianne Rosenberg, Thomas Anders und viele mehr

jerryke

Zo, even een berichtje van mij, dit is vervelend maar ik lig in het ziekenhuis 😩 gelukkig heb ik mijn telefoon bij de hand.
Vanmorgen was alles oke. Dacht: heb nu lang genoeg binnen gezeten en met dit mooie weer doe eens spontaan en ga paardrijden, iets wat ik al pfff jaren niet meer heb gedaan. Dat bleek een grote fout!
Ik klom erop en dat ging nog best goed. Dus voorzichtig aan de wandel, maar toen schrok het paard en sloeg op hol. Voordat ik het in de gaten had hing ik er naast maar met mijn voet in de stijgbeugel en het paard rende maar door.
Gelukkig kon de manager van C&A de stekker uit het stopcontact trekken. Hij had zelfs de brutaliteit om mijn kleingeld af te pakken zodat ik niet ook nog een ritje zou maken op de olifant... :Doh3:

Flurk

Citaat van: jerryke op 17 maart 2024, 10:49:45Zo, even een berichtje van mij, dit is vervelend maar ik lig in het ziekenhuis 😩 gelukkig heb ik mijn telefoon bij de hand.
Vanmorgen was alles oke. Dacht: heb nu lang genoeg binnen gezeten en met dit mooie weer doe eens spontaan en ga paardrijden, iets wat ik al pfff jaren niet meer heb gedaan. Dat bleek een grote fout!
Ik klom erop en dat ging nog best goed. Dus voorzichtig aan de wandel, maar toen schrok het paard en sloeg op hol. Voordat ik het in de gaten had hing ik er naast maar met mijn voet in de stijgbeugel en het paard rende maar door.
Gelukkig kon de manager van C&A de stekker uit het stopcontact trekken. Hij had zelfs de brutaliteit om mijn kleingeld af te pakken zodat ik niet ook nog een ritje zou maken op de olifant... :Doh3:
:4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

Flurk

Goede morgen allemaal. Volgens mijn telefoon zou het seffes beginnen regenen maar de zon schijnt nog volop. Due ofwel is dat stuk techniek aan het Pienen of ik ga seffes kletsnat tuiskomen want ik ga tevoet brood halen.  :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Citaat van: Flurk op 17 maart 2024, 11:39:38Goede morgen allemaal. Volgens mijn telefoon zou het seffes beginnen regenen maar de zon schijnt nog volop. Due ofwel is dat stuk techniek aan het Pienen of ik ga seffes kletsnat tuiskomen want ik ga tevoet brood halen.  :smil414ae0fb30e96:

Buienalarm is altijd juist en is vooral handig als je op een terras zit.
Buienradar is meestal juist doch met verschillende wolken boven elkaar durft hij wel eens missen.
Weer is standaard geinstalleerd op de meeste gsm's en geeft een ongeveer juiste voorspelling over een ganse week.

Flurk

Dus de net geen regen regen is ieder uur een beetje opgeschoven tot 16 uur. Dan was ik het wachten beu en heb de hondjes ingespannen Resultaat... Juist thuisgekomen....kletsnat...😩

jerryke

Citaat van: Flurk op 17 maart 2024, 19:01:45Dus de net geen regen regen is ieder uur een beetje opgeschoven tot 16 uur. Dan was ik het wachten beu en heb de hondjes ingespannen Resultaat... Juist thuisgekomen....kletsnat...😩
tot hiertoe nog geen druppel gezien

Micmac

Goedeavond, hier regend het al een paar uur.

Flurk

MicMac gewoon uit nieuwsgierigheid....Met al die regen moet die hoed van u toch al een paar kilo's wegen? Mijn klakske was wel een stuk zwaarder hoor alhoewel het zgz. waterproof was... :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Citaat van: Flurk op 17 maart 2024, 21:49:25MicMac gewoon uit nieuwsgierigheid....Met al die regen moet die hoed van u toch al een paar kilo's wegen? Mijn klakske was wel een stuk zwaarder hoor alhoewel het zgz. waterproof was... :smil414ae0fb30e96:

Die kangoeroe-lederen hoed is perfect waterdicht en je kan het regenwater laten aflopen waar je wil, je zet hem gewoon lager waar je het water kwijt wil.

barabas

Citaat van: jerryke op 17 maart 2024, 19:03:15
Citaat van: Flurk op 17 maart 2024, 19:01:45Dus de net geen regen regen is ieder uur een beetje opgeschoven tot 16 uur. Dan was ik het wachten beu en heb de hondjes ingespannen Resultaat... Juist thuisgekomen....kletsnat...😩
tot hiertoe nog geen druppel gezien
Hier sinds 15.30 al veeeeeel druppels

Flurk

Citaat van: barabas op 17 maart 2024, 23:32:13
Citaat van: jerryke op 17 maart 2024, 19:03:15
Citaat van: Flurk op 17 maart 2024, 19:01:45Dus de net geen regen regen is ieder uur een beetje opgeschoven tot 16 uur. Dan was ik het wachten beu en heb de hondjes ingespannen Resultaat... Juist thuisgekomen....kletsnat...😩
tot hiertoe nog geen druppel gezien
Hier sinds 15.30 al veeeeeel druppels
In een glas Prof????  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:

Mathieu

Goede morgen en hopelijk bljft het vandazag droog want hier is het tuindag. Ik krijg hulp en de bladeren liggen al op de aanhangwagen. Nu het gras nog maaien en de boorden nog doen en dan zal het wel goed zijn. Nog een oplossing vinden voor het onkruid dat in de oprit de kop weer op steekt. Daar lift kiezel in mijn oprit en ieder jaar is dat dus het probleem. Vanalles al geprobeerd maar dat onkruid krijg ik niet klein. Vroeger thuis op de boerderij was dat gee probleem maar dat goedje mag niet meer verkocht worden. iemand een suggestie misschien.?????????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 19 maart 2024, 08:00:43Goede morgen en hopelijk bljft het vandazag droog want hier is het tuindag. Ik krijg hulp en de bladeren liggen al op de aanhangwagen. Nu het gras nog maaien en de boorden nog doen en dan zal het wel goed zijn. Nog een oplossing vinden voor het onkruid dat in de oprit de kop weer op steekt. Daar lift kiezel in mijn oprit en ieder jaar is dat dus het probleem. Vanalles al geprobeerd maar dat onkruid krijg ik niet klein. Vroeger thuis op de boerderij was dat gee probleem maar dat goedje mag niet meer verkocht worden. iemand een suggestie misschien.?????????

Javel 15 uit de Brico sproeien Thieuke. Wel opletten dat het niet op andere plantjeS vliegt.