Maart, de buienmaand.

Gestart door Driver, 29 februari 2024, 17:05:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: xofie op 23 maart 2024, 14:13:50goede middag, vandaag een minder dagje, slechts21° en geen zon
Geluksvogen dat ge dat en dagje minder kunt noemen. Hier zou dat al super de luxe genoemd worden. :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Citaat van: Koter op 23 maart 2024, 19:14:13
Citaat van: Micmac op 23 maart 2024, 18:14:05
Citaat van: jerryke op 23 maart 2024, 15:02:12
Citaat van: Mathieu op 23 maart 2024, 12:55:28
Citaat van: Flurk op 23 maart 2024, 12:52:13
Citaat van: Micmac op 23 maart 2024, 12:16:08
Citaat van: Flurk op 22 maart 2024, 23:06:34Dat werken in de tuin is een goed gedacht geweest maar daar is het dan ook bij gebleven.Grasmaaier buiten gezet, benzine en olie ingedaan, de messen nog extra gescherpt en alles terug binnengezet want het begon te regenen. Niet erg want de gazon gaat niet lopen.In de late namiddag to een stapkte buitengezt en met twee natte honden en verzopen voeten binnegekomen. Koeketien was naar de kine geweest en voelde zich daarna moe en een beetje onwel, dus ik eten maken en daarna afwassen we hebben nog staads geen afwasmachine en gaan er ook nooit een hebben omdat ik vind dat de afwas er niet proper genoeg uitkomt en dat de glazen naar de Filistijnen gaan.

Ge weet niet wat je mist, heb al 50 jaar een vaatwasser met bestek-lade , glazen kristalhelder en de afwas proper en droog, heb de eerste 40 jaar een miele gehad doch de klachtenbank en nare reparatiemethoden van Miele heb ik gekozen voor Bosch, stiller, snellere afwastijden en zeker zo goed .
Als Bosch dat leest gaan ze u bedanken voor de publiceit..... en ik bedank er ook voor.....Ik was af met de hand.
[/b]

Afwas machine installeren voor twee personen vindt ik gewoon weg gesmeten geld. Eer de machine alles gewassen heeft staat het  met de hand gewassen al in de kast op zijn plaats, af gewassen en af gedroogd. En ik heb een tijd verdrijf.

vwalla ook mijn gedacht....en dan ineens ook de handen goed zuiver en zelfs de nagels zijn proper

Het probleem is dat jullie tijd hebben maar ik moet nog altijd werken en heb daar geen tijd voor.

Werkt uw vrouw dan ook zo veel?

Die vergezeld mij meestal om mij vanalles aan te geven zoals Koffie koekjes chocolade enzovoort.

Koter

Citaat van: Micmac op 24 maart 2024, 00:04:33
Citaat van: Koter op 23 maart 2024, 19:14:13
Citaat van: Micmac op 23 maart 2024, 18:14:05
Citaat van: jerryke op 23 maart 2024, 15:02:12
Citaat van: Mathieu op 23 maart 2024, 12:55:28
Citaat van: Flurk op 23 maart 2024, 12:52:13
Citaat van: Micmac op 23 maart 2024, 12:16:08
Citaat van: Flurk op 22 maart 2024, 23:06:34Dat werken in de tuin is een goed gedacht geweest maar daar is het dan ook bij gebleven.Grasmaaier buiten gezet, benzine en olie ingedaan, de messen nog extra gescherpt en alles terug binnengezet want het begon te regenen. Niet erg want de gazon gaat niet lopen.In de late namiddag to een stapkte buitengezt en met twee natte honden en verzopen voeten binnegekomen. Koeketien was naar de kine geweest en voelde zich daarna moe en een beetje onwel, dus ik eten maken en daarna afwassen we hebben nog staads geen afwasmachine en gaan er ook nooit een hebben omdat ik vind dat de afwas er niet proper genoeg uitkomt en dat de glazen naar de Filistijnen gaan.

Ge weet niet wat je mist, heb al 50 jaar een vaatwasser met bestek-lade , glazen kristalhelder en de afwas proper en droog, heb de eerste 40 jaar een miele gehad doch de klachtenbank en nare reparatiemethoden van Miele heb ik gekozen voor Bosch, stiller, snellere afwastijden en zeker zo goed .
Als Bosch dat leest gaan ze u bedanken voor de publiceit..... en ik bedank er ook voor.....Ik was af met de hand.
[/b]

Afwas machine installeren voor twee personen vindt ik gewoon weg gesmeten geld. Eer de machine alles gewassen heeft staat het  met de hand gewassen al in de kast op zijn plaats, af gewassen en af gedroogd. En ik heb een tijd verdrijf.

vwalla ook mijn gedacht....en dan ineens ook de handen goed zuiver en zelfs de nagels zijn proper

Het probleem is dat jullie tijd hebben maar ik moet nog altijd werken en heb daar geen tijd voor.

Werkt uw vrouw dan ook zo veel?

Die vergezeld mij meestal om mij vanalles aan te geven zoals Koffie koekjes chocolade enzovoort.

Gij hebt het goed voor.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Micmac op 24 maart 2024, 00:04:33
Citaat van: Koter op 23 maart 2024, 19:14:13
Citaat van: Micmac op 23 maart 2024, 18:14:05
Citaat van: jerryke op 23 maart 2024, 15:02:12
Citaat van: Mathieu op 23 maart 2024, 12:55:28
Citaat van: Flurk op 23 maart 2024, 12:52:13
Citaat van: Micmac op 23 maart 2024, 12:16:08
Citaat van: Flurk op 22 maart 2024, 23:06:34Dat werken in de tuin is een goed gedacht geweest maar daar is het dan ook bij gebleven.Grasmaaier buiten gezet, benzine en olie ingedaan, de messen nog extra gescherpt en alles terug binnengezet want het begon te regenen. Niet erg want de gazon gaat niet lopen.In de late namiddag to een stapkte buitengezt en met twee natte honden en verzopen voeten binnegekomen. Koeketien was naar de kine geweest en voelde zich daarna moe en een beetje onwel, dus ik eten maken en daarna afwassen we hebben nog staads geen afwasmachine en gaan er ook nooit een hebben omdat ik vind dat de afwas er niet proper genoeg uitkomt en dat de glazen naar de Filistijnen gaan.

Ge weet niet wat je mist, heb al 50 jaar een vaatwasser met bestek-lade , glazen kristalhelder en de afwas proper en droog, heb de eerste 40 jaar een miele gehad doch de klachtenbank en nare reparatiemethoden van Miele heb ik gekozen voor Bosch, stiller, snellere afwastijden en zeker zo goed .
Als Bosch dat leest gaan ze u bedanken voor de publiceit..... en ik bedank er ook voor.....Ik was af met de hand.
[/b]

Afwas machine installeren voor twee personen vindt ik gewoon weg gesmeten geld. Eer de machine alles gewassen heeft staat het  met de hand gewassen al in de kast op zijn plaats, af gewassen en af gedroogd. En ik heb een tijd verdrijf.

vwalla ook mijn gedacht....en dan ineens ook de handen goed zuiver en zelfs de nagels zijn proper

Het probleem is dat jullie tijd hebben maar ik moet nog altijd werken en heb daar geen tijd voor.

Werkt uw vrouw dan ook zo veel?

Die vergezeld mij meestal om mij vanalles aan te geven zoals Koffie koekjes chocolade enzovoort.
Het bewijs dat ge niet schoon moet zijn om succes te hebben. :4_1_72:

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier weet het weer blijkbaar niet wat het moet doen. Om het kwartier schijnt de zon dan een paar drupels, dan weer grijs en nu weer zon.
Ik loop seffes naar de bakker en hoop droog trhuis te geraken.

Micmac

Goedemiddag, de buien maand mist zijn gezegde niet.

xofie


barabas

Citaat van: Micmac op 24 maart 2024, 13:09:39Goedemiddag, de buien maand mist zijn gezegde niet.

Hier begint het nu pas te motregenen. :-\

Flurk

Citaat van: xofie op 24 maart 2024, 14:42:09goede middag
[/quote
Kun je wel zeggen hè vanonder een zonnescherm. Wij zitten in de regen en dan nog koud ook .

Flurk

Stralend zonnige morgen Flurk..... Verdorie, nu ben ik toch tegen mezelf aan het praten.Is dat seniel worden of gebrek aan gesprekspartners???  :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Citaat van: Flurk op 25 maart 2024, 12:02:46Stralend zonnige morgen Flurk..... Verdorie, nu ben ik toch tegen mezelf aan het praten.Is dat seniel worden of gebrek aan gesprekspartners???  :smil414ae0fb30e96:

Goedemorgen , hier is er wat tumult tussen Turken en Koerden, dat multiculturele heeft soms ook ambras.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/03/24/oproer-in-heusden-zolder/

jerryke

Citaat van: Flurk op 25 maart 2024, 12:02:46Stralend zonnige morgen Flurk..... Verdorie, nu ben ik toch tegen mezelf aan het praten.Is dat seniel worden of gebrek aan gesprekspartners???  :smil414ae0fb30e96:
maar neen, onze man doet dat soms ook, soms is hij iets tegen mij aan het vertellen en dan wandelt hij door terwijl hij blijft babbelen  :Doh3:

xofie

Citaat van: jerryke op 25 maart 2024, 12:25:37
Citaat van: Flurk op 25 maart 2024, 12:02:46Stralend zonnige morgen Flurk..... Verdorie, nu ben ik toch tegen mezelf aan het praten.Is dat seniel worden of gebrek aan gesprekspartners???  :smil414ae0fb30e96:
maar neen, onze man doet dat soms ook, soms is hij iets tegen mij aan het vertellen en dan wandelt hij door terwijl hij blijft babbelen  :Doh3:

ha de mijne doet dat ook altijd, iets vertellen terwijl hij wegwandelt zeer vervelend want ik heb de tijd niet om te antwoorden of hij is al in een andere kamer
vandaag beter weer dan gisteren zonnig en 20°, vandaag maandag dus eten we steak au poivre en champignons met look

Flurk

Citaat van: jerryke op 25 maart 2024, 12:25:37
Citaat van: Flurk op 25 maart 2024, 12:02:46Stralend zonnige morgen Flurk..... Verdorie, nu ben ik toch tegen mezelf aan het praten.Is dat seniel worden of gebrek aan gesprekspartners???  :smil414ae0fb30e96:
maar neen, onze man doet dat soms ook, soms is hij iets tegen mij aan het vertellen en dan wandelt hij door terwijl hij blijft babbelen  :Doh3:
Koeketien kan soms vertellen en terwijl ik wegga nog voortpraten als ik al een stuk in de hof ben... :4_1_72:

Flurk

Goedenavond allemaal. Leuke dag geweest, in de tuin kunnen werken en de nieuwe buur geholpen. Droog kunnen wandelen en droog thuiskomen. Eindelijk naar de kapper geweest want mijn 'weinige) haar hing voor mijn ogen. Kapper komt uit Syrië , werkt ook op maandag, en knipt heel goed en snel voor 15 Euro. Boswandeling gedan met de hondjes en Koeketie vergezeld naar "Den Damart". Heb mijn manieren kunnen houden en mijn commentaar kunnen beheersen  :biggrinumbrella1: Was hiervoor fier op mijn eigen want ik haat kleding kopen en heb dus mijzelf getracteerd op een flinke klets Porto. :4_1_72: