Juni, de rozen maand,

Gestart door Micmac, 1 juni 2024, 00:50:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Mei is alweer voorbij, wat gaat de tijd snel.

jerryke

Citaat van: Micmac op  1 juni 2024, 00:50:05Mei is alweer voorbij, wat gaat de tijd snel.
goede morgen dat klopt Micmac en op het einde van deze maand begint de schoolvakantie en als die om is, is het jaar zo voorbij

Flurk

Goedemorgen allemaal.ik dacht dat ik dat alleen ondervond. Als je het wil weten........Hier regent het en daardoor kan ik weeral mijn struiken niet snoeien.Ik ga een benzine haagschaar moeten kopen.

xofie

goede middag hier een koele 22.5 graden, ideaal

Micmac

De maand begint triestig, regen en slechts 16°.
.

barabas

Regen hebben we hier nog niet gekregen vandaag, wel is het maar 16°

Mathieu

Goede morgen. Hier is het kil buiten, maar voorlopig nog droog. De radio zegt juist tot 20 gr maar hier, uit de wind is het juist 13 graden. En binnen staat de verwarming aan want Mia had het koud.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En wat de tijd aan gaat : ik vind hoe ouder dat je wordt hoe sneller dat het gaat. Nieuwjaar pas geweest en de kinderen staan bijna voor hun groot verlof. Kan niet meer volgen, of heb ik dat gevoel maar alleen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Goede morgen allemaal. Kan je het nog riskeren om een station binnen te gaan of an een bushalte te staan??? Bijna dagelijks zijn er tegenwoordig vechtpartijen met messen. Rare tijden. PS. Hier regent het niet maar het is bra koud. :smil414ae0fb30e96:

xofie

Goede zondag voor iedereen hier een lekkere 23.5 zo zou het het hele jaar door moeten zijn

Micmac

Eindelijk breekt de zon door het is 19° met een lichte noord-westenwind.

jerryke

goede morgen, hier is het bewolkt en we zullen afwachten wat het gaat worden

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier was  het deze morgen maar frisjes met 11° en grijs. Ik hoop alleen dat het droog blijft wat er is veel werk in de tuin.Dus we vliegen erin.. Tot sraks...

Micmac

Goede avond, hier is het 18° met een lichte Noorderwind van 5 km/h.

Micmac

Citaat van: Micmac op 31 mei 2024, 23:31:50
Citaat van: Flurk op 30 mei 2024, 20:30:12Huisarts :biggrinumbrella1:  :4_1_72:  heeft een bruine vlek gezien op mijn borst. Doorgestuurd naar Dermatoloog.Die heeft dat weggesneden . Mag voorlopig niets zwaar meer heffen .Ik vraag me af hoe ik moet gaan plassen???  :4_1_72:  :biggrinumbrella1:

Het beste is een balonnetje huren hier bij de Para's te Schaffen, ze hebben dat direct niet nodig en zo geniet dat plassertje van alle luxe.

Zou het probleem opgelost zijn  ???  ???  ???