Juni, de rozen maand,

Gestart door Micmac, 1 juni 2024, 00:50:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

xofie

deze nacht met mijn arm verkeerd gelegen en een verrekte spier aan overgehouden

Flurk

Goede middag alleùaal. Heb het al druk gehad in de tuin. N ahet snoeien volgt ook het verhakselen en uistrooien.

xofie

Straks valies pakken voor verlengd weekend in Hotel la zenia

Micmac

Eindelijk zit de week erop, er zijn gelukkig  maar een paar van die drukke weken per jaar.

Flurk

Goedemorgen allemaal. Gisteren alles opgesteld. Nu2 dagen uitleg geven. Tot later.

barabas

Citaat van: Flurk op 29 juni 2024, 10:18:09Goedemorgen allemaal. Gisteren alles opgesteld. Nu2 dagen uitleg geven. Tot later.

Ik zit nog in de Dolomieten en kan dus helaas  niet komen, mogelijk een volgende keer?

xofie

Citaat van: Flurk op 29 juni 2024, 10:18:09Goedemorgen allemaal. Gisteren alles opgesteld. Nu2 dagen uitleg geven. Tot later.

ben blij je jaren geleden ontmoet te hebben je bent een fantastisch mens

Micmac

Terug Belgisch weer, die hitte is niet te doen .

barabas

Ik ben nu in Hausach aangekomen, regenachtig en 20°

jerryke

Citaat van: barabas op 30 juni 2024, 21:19:21Ik ben nu in Hausach aangekomen, regenachtig en 20°
hier ook 20° en bewolkt

Flurk

Citaat van: xofie op 29 juni 2024, 16:10:48
Citaat van: Flurk op 29 juni 2024, 10:18:09Goedemorgen allemaal. Gisteren alles opgesteld. Nu2 dagen uitleg geven. Tot later.

ben blij je jaren geleden ontmoet te hebben je bent een fantastisch mens
Fieke ge doet me blozen.....

Flurk

Goede morgen allemaal. Veel volk geweest.Zelfs enkele mensen die ik al jaaaaaaren niet meer gezien had en die ik niet  meer direct herkende , maar dat zal ook aan de oude dag liggen vermoed ik; Wel hondsmoe maar vannacht geslapen gelijk een blok. De auto staat nog boordevol en ik heb echt geen goesting om uit te laden maar dat zal wel moeten want zo kan ik er nergens mee naartoe zonder stukken te maken.Dus, moed in beide handen pakken en beginnen met het begin. Tot straks.

Flurk

Ziezo alles terug opgeborgen waar het hoort. Enkele boodschappen gedaan en gazon gemaaid,met honden op stap geweest,afwas gedaan en de groencontainer nog wat bijgevuld en buitengezet, de hangpotten en de terraslanden water gegeven. Nu platte rust. Goedenacht aan degene die nog eens moest binnenspringen.

Micmac

Citaat van: Flurk op  1 juli 2024, 22:45:50Ziezo alles terug opgeborgen waar het hoort. Enkele boodschappen gedaan en gazon gemaaid,met honden op stap geweest,afwas gedaan en de groencontainer nog wat bijgevuld en buitengezet, de hangpotten en de terraslanden water gegeven. Nu platte rust. Goedenacht aan degene die nog eens moest binnenspringen.

Heb het gemist, zat bij de NH-90 de voorbije twee dagen samen met oude collega's een jaarlijkse traditie sinds 1968.

Flurk

Citaat van: xofie op 28 juni 2024, 15:42:10Straks valies pakken voor verlengd weekend in Hotel la zenia
Op verlof zijn in Spanje en daar bovenop nog vacantie nemen....Ne rijke mens is toch iets raars hé........ :4_1_72: