Juni, de rozen maand,

Gestart door Micmac, 1 juni 2024, 00:50:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Flurk

3 juni 2024, 22:14:45 #15 Laatste wijziging: 6 juni 2024, 11:51:36 door Flurk
Opgelost MicMac , ik heb de wijze raad van de Prof gevolgd en Koeketien heeft er een jasje voor gebreid.  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

Flurk

Goedemorgen allemaal. Lekker weertje hier. Prettige dag hoor.

jerryke

Citaat van: Flurk op  4 juni 2024, 12:39:23Goedemorgen allemaal. Lekker weertje hier. Prettige dag hoor.
goede middag hier ook een lekker weertje met 19°

Micmac

Goede avond, vandaag waren er plaatsen bij met 25° zoals Lommel en Mol, in Ans was het maar 19°.

Micmac

Vanmorgen miezerige regen en nu zon, 16° met een westenwind aan 8 km/h , de luchtvochtigheid is 70% en er zitten veel pollen in de lucht, eigenlijk is een masker dragen perfect.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede middag, hier schijt een flouw regenzonnetje met een temperatuur van 18,5°C.
Gisteren was het een prachtige dag toen waren het 25°C nog om 15uur.
Heb van de dag toen ook genten heb 18,8 Km. afgelegd in de natuur met de scootmobil.

Willy

Flurk

Goede morgen onder een stralende zon.Ik ben eindelijk het wachten op de tuinier beu en ben zelf begonnen met enkele struiken te snoeien. Ik vrees dat ik zelfs wat laat ben . De kans zit erin dat ze volgend voorjaar geen bloemen gaan maken. Tempis, dan is het maar zo. Probleempje is wel dat ik een paar weken geleden gratis een tenniselleboog heb gekregen en nu met haagschaar en kettingzaag moet werken. Volgens de lectuur zou hebt beste zijn om de gewone werkzaamheden verder te zetten;dan is dat gedaan op 8 tot 10 weken. We zien wel en ik laat het weten. Hou het leuk vandaag hé...

jerryke

Citaat van: Flurk op  6 juni 2024, 12:01:45Goede morgen onder een stralende zon.Ik ben eindelijk het wachten op de tuinier beu en ben zelf begonnen met enkele struiken te snoeien. Ik vrees dat ik zelfs wat laat ben . De kans zit erin dat ze volgend voorjaar geen bloemen gaan maken. Tempis, dan is het maar zo. Probleempje is wel dat ik een paar weken geleden gratis een tenniselleboog heb gekregen en nu met haagschaar en kettingzaag moet werken. Volgens de lectuur zou hebt beste zijn om de gewone werkzaamheden verder te zetten;dan is dat gedaan op 8 tot 10 weken. We zien wel en ik laat het weten. Hou het leuk vandaag hé...

joma moet gij ook niet zoveel tennissen he, 1 keer in de week is genoeg en niet ganse dagen

xofie

Citaat van: Flurk op  6 juni 2024, 12:01:45Goede morgen onder een stralende zon.Ik ben eindelijk het wachten op de tuinier beu en ben zelf begonnen met enkele struiken te snoeien. Ik vrees dat ik zelfs wat laat ben . De kans zit erin dat ze volgend voorjaar geen bloemen gaan maken. Tempis, dan is het maar zo. Probleempje is wel dat ik een paar weken geleden gratis een tenniselleboog heb gekregen en nu met haagschaar en kettingzaag moet werken. Volgens de lectuur zou hebt beste zijn om de gewone werkzaamheden verder te zetten;dan is dat gedaan op 8 tot 10 weken. We zien wel en ik laat het weten. Hou het leuk vandaag hé...

pfff tennisellenboog doet heel erg pijn, heb het zo vaak gehad dat ze het uiteindelijk geopereerd hebben
Het wordt hier stilletjesaan te warm zitten al aan 28 graden

Flurk

Jerryke...,,,ik kan veel maar tennissen is daar niet bij. Heb dat nog eens gehad maar al jaren geleden. Toen is dat na een goede 2 maand vanzelf overgegaan en dat gaat het nu ook moeten doen. De beste remedie is de dagelijkse bezigheden verder doen. Als het teveel pijn doet een Dafalganneke en een laagje Voltaren.

barabas

Citaat van: Flurk op  6 juni 2024, 21:31:26Jerryke...,,,ik kan veel maar tennissen is daar niet bij. Heb dat nog eens gehad maar al jaren geleden. Toen is dat na een goede 2 maand vanzelf overgegaan en dat gaat het nu ook moeten doen. De beste remedie is de dagelijkse bezigheden verder doen. Als het teveel pijn doet een Dafalganneke en een laagje Voltaren.

Zo is dat bij mij ook overgegaan.

xofie

Citaat van: barabas op  6 juni 2024, 22:56:35
Citaat van: Flurk op  6 juni 2024, 21:31:26Jerryke...,,,ik kan veel maar tennissen is daar niet bij. Heb dat nog eens gehad maar al jaren geleden. Toen is dat na een goede 2 maand vanzelf overgegaan en dat gaat het nu ook moeten doen. De beste remedie is de dagelijkse bezigheden verder doen. Als het teveel pijn doet een Dafalganneke en een laagje Voltaren.

Zo is dat bij mij ook overgegaan.

bij mij zeer pijnlijke inspuitingen met cortisone, maar na inspuiting pijn direct weg

Flurk

Ieder zijne meugd maar die spuiten enz. Is gewoon geldklopperij. Echt Fieke, het gaat vanzelf over, beetje geduld. Hier weeral stralende zon. Niet te warm zodat ik buiten iets kan doen .morgen Vaderdag. Voor sommigen een herinnering aan een stommiteit die ze vroeger gedaan hebben, voor anderen een feest.(zoals bij ons). Prettige dag allemaal.

Micmac

Goedeavond, Vaderdag is een feestdag ter ere van vaders, waarbij het vaderschap en het belang van vaders voor de opvoeding en verzorging van hun kinderen wordt gevierd.
Qua opvoeding zal ik nul punten hebben op 10, doch niet alle vaders krijgen de mogelijkheid ervoor.

Flurk

Ik ben het ondertussen al 59 jaar en ik heb er nog geen dag spijt van gehad. Vandaag zoals de tijd en de mentaliteit van de jeugd is zou ik er een knoop inleggen.