Juni, de rozen maand,

Gestart door Micmac, 1 juni 2024, 00:50:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

Micmac

20 juni 2024, 00:04:39 #90 Laatste wijziging: 20 juni 2024, 00:07:59 door Micmac
Een prachtig zangkoor.


https://youtu.be/Z6QIaTXXtHk

Flurk



Flurk

Het is een drukke dag geweest vandaag. Daarbovenop ben ik nog inmijn linker slaap gestoken door ,naar ik vermoed een wesp, en zit nu met een lapje in azijn gedrenkt tegen mijn hoofd .prikt redelijk.

Micmac

Citaat van: Flurk op 20 juni 2024, 20:49:39Het is een drukke dag geweest vandaag. Daarbovenop ben ik nog inmijn linker slaap gestoken door ,naar ik vermoed een wesp, en zit nu met een lapje in azijn gedrenkt tegen mijn hoofd .prikt redelijk.

Oei nectar in je linker slaap, wat zit er dan in je rechterkant ?

barabas

Citaat van: Micmac op 20 juni 2024, 21:26:05
Citaat van: Flurk op 20 juni 2024, 20:49:39Het is een drukke dag geweest vandaag. Daarbovenop ben ik nog inmijn linker slaap gestoken door ,naar ik vermoed een wesp, en zit nu met een lapje in azijn gedrenkt tegen mijn hoofd .prikt redelijk.

Oei nectar in je linker slaap, wat zit er dan in je rechterkant ?

Ocharme die wesp, die viel vermoedelijk terplekke dood  :biggrinumbrella1:  :4_1_201:

Micmac

Goedemorgen, Xofie nog niet genezen blijkbaar,
Het is rustig, droog en bewolkt.

Mathieu

Goede morgen allemaal. Micmac is dan om ons jaloers te maken, in Msk herbbren ze zo juist de hemelsluizen open gedraaid en de verpleegster is blijven staat gezien ze niet doornat wilde worden. De riolering kreeg het niet geslikt. En nu is het weer voorbij, geduurd max 7 minuten, een echte waterval. Water in de kelder was weg maar zal er snel terug zijn als het zo de hele dag gaat doen denk ik.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Fieke snel volledig herstel zou ik  zeggen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: barabas op 20 juni 2024, 23:30:57
Citaat van: Micmac op 20 juni 2024, 21:26:05
Citaat van: Flurk op 20 juni 2024, 20:49:39Het is een drukke dag geweest vandaag. Daarbovenop ben ik nog inmijn linker slaap gestoken door ,naar ik vermoed een wesp, en zit nu met een lapje in azijn gedrenkt tegen mijn hoofd .prikt redelijk.

Oei nectar in je linker slaap, wat zit er dan in je rechterkant ?

Ocharme die wesp, die viel vermoedelijk terplekke dood  :biggrinumbrella1:  :4_1_201:
Heb ze toch niet meer gezien daarna, vermoedelijk ligt ze inderdaad ergens te zieltogen. En wat er in mijn rechterslaap zit weet ik ook niet,en in feite is het misschien beter dat ik het niet weet.:4_1_72:

Flurk

Ik heb me gisterenvoormiddag efkes laten bijstaan om te snoeien door een (zgzde."tuinier") die een 100 meter van ons woont. Doe ik in het vervolg alleen nog als ik op zijn handen kan staan kijken. Hij is er toch wel in geslaagd zeker om, terwijl ik ergens anders bezig was, mijn prachtige Hydrangea grandiflora (foto zie topic tuinen) te snoeien terwijl die normaal volgende maand nog moet bloeien.  :pan_kloppen:  :pan_kloppen:  :pan_kloppen: De plant is daarmee gelukkig wel niet kapot. Stielmannen..... :c_bang_20:  :c_bang_20:  :b_thumbsdown_20:  :b_thumbsdown_20:

xofie

Citaat van: Micmac op 21 juni 2024, 10:53:44Goedemorgen, Xofie nog niet genezen blijkbaar,
Het is rustig, droog en bewolkt.


ben er weer en ik krijg alle dagen een spuit Forsteo tegen osteoporose en heb er een paar keer twee per dag genomen en dat helpt heel goed, ik kan het al doen zonder pijnstillers

xofie

Citaat van: Mathieu op 21 juni 2024, 13:54:42Fieke snel volledig herstel zou ik  zeggen.


dank u Thieuke het gaat al een stuk beter

Flurk

Citaat van: xofie op 22 juni 2024, 17:48:53
Citaat van: Micmac op 21 juni 2024, 10:53:44Goedemorgen, Xofie nog niet genezen blijkbaar,
Het is rustig, droog en bewolkt.


ben er weer en ik krijg alle dagen een spuit Forsteo tegen osteoporose en heb er een paar keer twee per dag genomen en dat helpt heel goed, ik kan het al doen zonder pijnstillers
Fieke, soigneer je en laat je soigneren hé. Leuk dat je al zonder pijnstillerd kan. :4_1_201:

Flurk

Ik denk dat de prof op ne plezante stal zit vandaag. Hij vergeet ons. :4_1_72: