Juni, de rozen maand,

Gestart door Micmac, 1 juni 2024, 00:50:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

barabas

Citaat van: Flurk op 22 juni 2024, 22:31:04Ik denk dat de prof op ne plezante stal zit vandaag. Hij vergeet ons. :4_1_72:

De prof zit in Riva del Garda  :biggrinumbrella1:

Micmac

Citaat van: xofie op 22 juni 2024, 17:48:53
Citaat van: Micmac op 21 juni 2024, 10:53:44Goedemorgen, Xofie nog niet genezen blijkbaar,
Het is rustig, droog en bewolkt.


ben er weer en ik krijg alle dagen een spuit Forsteo tegen osteoporose en heb er een paar keer twee per dag genomen en dat helpt heel goed, ik kan het al doen zonder pijnstillers

Kurkuma, boswellia, gember en zwarte peper doet de scharnieren van het lichaam werken als een 18 jarige.
Botontkalking is echter een moeilijke materie.

Flurk

Citaat van: barabas op 22 juni 2024, 22:54:53
Citaat van: Flurk op 22 juni 2024, 22:31:04Ik denk dat de prof op ne plezante stal zit vandaag. Hij vergeet ons. :4_1_72:

De prof zit in Riva del Garda  :biggrinumbrella1:
Typisch Vlaamse vraag......."Is het eten er goed???) :4_1_72:

barabas

Citaat van: Flurk op 23 juni 2024, 12:02:12
Citaat van: barabas op 22 juni 2024, 22:54:53
Citaat van: Flurk op 22 juni 2024, 22:31:04Ik denk dat de prof op ne plezante stal zit vandaag. Hij vergeet ons. :4_1_72:

De prof zit in Riva del Garda  :biggrinumbrella1:
Typisch Vlaamse vraag......."Is het eten er goed???) :4_1_72:

Jawel alleen is het weer nu Vlaams  :(

barabas

Wat die botontkalking van Xsofie betreft: mijn vrouw kreeg daarvoor, stipt om de 6 maand, een injectie in de buik met Prolia.

Micmac

Citaat van: barabas op 23 juni 2024, 12:18:00Wat die botontkalking van Xsofie betreft: mijn vrouw kreeg daarvoor, stipt om de 6 maand, een injectie in de buik met Prolia.

Hier de vrouw ook,

Micmac

Gisteren was een topper te Mariekerke, een jaarlijkse vaste gewoonte.

xofie


Flurk

Goede morgen deze morgen. Techniekers van Vandenborre zijn voor de "derde" en deze keer goede keer geweest om onze nieuwe inbouw koelkast/vriezer fatsoenlijk te installeren. Fieke laat je goed verzorgen hé. Ik stort me nu verder op de tuin want dar is nu een hele hoop werk.

xofie

niet te warm niet te koud 27°

Micmac

Goedeavond, mijn hoofd verbrand door de eerste gloeiende zon, de hof ligt er weer mooi bij maar mijn laatste gremel verstand is mogelijk een beetje aangebrand.

jerryke

Citaat van: Micmac op 24 juni 2024, 23:11:45Goedeavond, mijn hoofd verbrand door de eerste gloeiende zon, de hof ligt er weer mooi bij maar mijn laatste gremel verstand is mogelijk een beetje aangebrand.
goeiemorgen, uwen hoed vergeten op te zetten  :Doh3:  :Doh3:  :Doh3: ....onze pa zei vroeger altijd 'wat goed is voor de regen is ook goed voor de zon' of wat goed is voor de kou is ook goed voor de warmte

Flurk

Citaat van: Micmac op 24 juni 2024, 23:11:45Goedeavond, mijn hoofd verbrand door de eerste gloeiende zon, de hof ligt er weer mooi bij maar mijn laatste gremel verstand is mogelijk een beetje aangebrand.
Daar bestaat een hoed voor; :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:

Flurk

25 juni 2024, 12:42:55 #118 Laatste wijziging: 27 juni 2024, 15:57:28 door Flurk
Goede morgen allemaal. Eindelijk eens enkele dagen weer gelijk ik het graag heb...Deze  morgen naar de dierenarts geweest met onze Jef voor zijn jaarlijkse inenting. Nu Carrefouren

Micmac

Citaat van: jerryke op 25 juni 2024, 07:46:30
Citaat van: Micmac op 24 juni 2024, 23:11:45Goedeavond, mijn hoofd verbrand door de eerste gloeiende zon, de hof ligt er weer mooi bij maar mijn laatste gremel verstand is mogelijk een beetje aangebrand.
goeiemorgen, uwen hoed vergeten op te zetten  :Doh3:  :Doh3:  :Doh3: ....onze pa zei vroeger altijd 'wat goed is voor de regen is ook goed voor de zon' of wat goed is voor de kou is ook goed voor de warmte

Als ik mijn feestneus op heb dan vergeet ik mijn hoed.