JULI ,de eerste vakantiemaand,

Gestart door Micmac, 1 juli 2024, 23:50:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Koeketien heeft naar de defilé gekeken en ik heb een aspirant beeldhouwer beitels leren slijpen en wetten. Scherp gereedschap is de eerste vereiste om iets fatsoenlijks te maken.

Flurk

Koeketien is de klank op YouTube op haar PC kwijtgeraakt en ik ken er niets van . Hulp wordt dankbaar aanvaard.

Micmac

Citaat van: Koter op 21 juli 2024, 22:35:10Iedereen braaf naar Brussel geweest om de nationale feestdag te vieren?

Nee, maar ik vraag me wel af waarom ze zes extra F-16's nodig hadden die van uit Kleine-Brogel moesten opstijgen om mijn hangmat rust te verstoren.

Koter

Citaat van: Flurk op 21 juli 2024, 23:14:05Koeketien is de klank op YouTube op haar PC kwijtgeraakt en ik ken er niets van . Hulp wordt dankbaar aanvaard.


Is dat alleen op YouTube of is dat overal?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas


Micmac

Citaat van: Flurk op 21 juli 2024, 23:14:05Koeketien is de klank op YouTube op haar PC kwijtgeraakt en ik ken er niets van . Hulp wordt dankbaar aanvaard.

Het geluid moet opstaan (icoontje of geluidsbalkje) in you tube en het geluid moet opstaan in de taakbalk (meestal beneden rechts) of als je met een hoofdtelefoon werkt moet het bluetooth gekoppeld zijn.
Freetube werkt hetzelfde als You Tube zonder reclame.

xofie

wat een chinees flurk ik hoop dat je er aan uit kunt, veel plezier

Micmac

Goedeavond, rustig achterstallige werkjes opknappen moet ook al eens gebeuren.

jerryke

goede morgen, eindelijk regen  :Doh3:

stevens-willy

Citaat van: jerryke op 23 juli 2024, 12:14:24goede morgen, eindelijk regen  :Doh3:

 :hi_smiley:  Met af en toe zon.

Willy

xofie

stuur maar een paar liter naar hier

Micmac


barabas

23 juli 2024, 20:24:28 #117 Laatste wijziging: 24 juli 2024, 02:07:54 door barabas
om halfvier deze middag was die hier héél mals en overvloedig :biggrinumbrella1:

Koter

24 juli 2024, 01:45:10 #118 Laatste wijziging: 24 juli 2024, 02:07:43 door barabas
Citaat van: barabas op 23 juli 2024, 20:24:28om halfvier deze middag was die hier héél mals en overvloedig :biggrinumbrella1:

Rond die tijd hebben we hier ook enkele hevige buien over ons gekregen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Ik wou toen net 27 perk plantjes in de grond stoppen, die stopperij is vanavond om 9 uur moeten gebeuren, toen was het terug volkomen wolkeloos & droog!