JULI ,de eerste vakantiemaand,

Gestart door Micmac, 1 juli 2024, 23:50:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Goede morgen allemaal. Vorige week tijdens snoeiwerken een tak in mijn gezicht gekregen en een deeltje ervan in mijn oog. De 80% goede natuurlijk. Dus naar de oogarts en die heeft het verzorgd en er een zeeroverslapje opgeplakt. Deze morgen is  het er af gegaan en kan ik terug verder.
Allemaal bedankt voor de fijne verjaardagswensen maar die me er ook aan herinneren dat ik een oud peke ben. Ikzelf heb daar een slecht geheugen voor omdat dit vroeger bij ons nooit gedaan werd. Mijn lief toen ik al vooraan in de 20 was heeft me dat leren kennen. Blijkbaar heb ik daar en slecht geheugen voor want ik vergeet die datums constant en voor iedereen. :smil414ae0fb30e96:  Goed dat ik Koeketien heb om me daar telkens aan te herinneren.  :d_clap_20:   

xofie

Citaat van: Flurk op 30 juli 2024, 12:32:40Goede morgen allemaal. Vorige week tijdens snoeiwerken een tak in mijn gezicht gekregen en een deeltje ervan in mijn oog. De 80% goede natuurlijk. Dus naar de oogarts en die heeft het verzorgd en er een zeeroverslapje opgeplakt. Deze morgen is  het er af gegaan en kan ik terug verder.
Allemaal bedankt voor de fijne verjaardagswensen maar die me er ook aan herinneren dat ik een oud peke ben. Ikzelf heb daar een slecht geheugen voor omdat dit vroeger bij ons nooit gedaan werd. Mijn lief toen ik al vooraan in de 20 was heeft me dat leren kennen. Blijkbaar heb ik daar en slecht geheugen voor want ik vergeet die datums constant en voor iedereen. :smil414ae0fb30e96:  Goed dat ik Koeketien heb om me daar telkens aan te herinneren.  :d_clap_20:   


en hoe jong zijn we geworden ???

Micmac

Citaat van: xofie op 30 juli 2024, 16:27:51
Citaat van: Flurk op 30 juli 2024, 12:32:40Goede morgen allemaal. Vorige week tijdens snoeiwerken een tak in mijn gezicht gekregen en een deeltje ervan in mijn oog. De 80% goede natuurlijk. Dus naar de oogarts en die heeft het verzorgd en er een zeeroverslapje opgeplakt. Deze morgen is  het er af gegaan en kan ik terug verder.
Allemaal bedankt voor de fijne verjaardagswensen maar die me er ook aan herinneren dat ik een oud peke ben. Ikzelf heb daar een slecht geheugen voor omdat dit vroeger bij ons nooit gedaan werd. Mijn lief toen ik al vooraan in de 20 was heeft me dat leren kennen. Blijkbaar heb ik daar en slecht geheugen voor want ik vergeet die datums constant en voor iedereen. :smil414ae0fb30e96:  Goed dat ik Koeketien heb om me daar telkens aan te herinneren.  :d_clap_20:   


en hoe jong zijn we geworden ???

Flurkske is just de 28 gepasseerd.

barabas

Citaat van: jerryke op 30 juli 2024, 07:40:26
Citaat van: Micmac op 29 juli 2024, 21:29:25Goedeavond , die lange dagen worden stillaan korter.
goede morgen, klopt want smorgens rond 5u moet ik al licht aandoen wat eerder niet moest

Om 5 uur moet jij nog in je bed zitten! :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:

jerryke

Citaat van: barabas op 30 juli 2024, 22:12:46
Citaat van: jerryke op 30 juli 2024, 07:40:26
Citaat van: Micmac op 29 juli 2024, 21:29:25Goedeavond , die lange dagen worden stillaan korter.
goede morgen, klopt want smorgens rond 5u moet ik al licht aandoen wat eerder niet moest

Om 5 uur moet jij nog in je bed zitten! :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:
goeiemorgen .... oei maar dat lukt maar zelden, ben boven dan al van rond 4u aan het rondspoken

jerryke

allee hier al de hele morgen lichte regen, koelt dan wel goed af en 22°

Koter

Citaat van: jerryke op 31 juli 2024, 11:36:16allee hier al de hele morgen lichte regen, koelt dan wel goed af en 22°

Hier betrokken maar droog.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier is het nu bewolkt en het heeft al een goed vlaagske geregend.
Jerryke, slapen is ook mijn beste bezigheid niet sedert die stoma en nu is er nog een put in de straat ontstaan ook. Er staan van in het centrum van het dorp op 2 plaatsen borden met het bericht "Uitsluitend plaatselijk verkeer"; Ge kunt niet geloven hoeveel mensen er denken  dat zij dat zijn en die moeten dan allemaal een 100 meter achteruit terug ,draaien en kwaad wegrijden.

xofie

juist 12.00u en al 35 graden niet te doen

jerryke

Citaat van: jerryke op 31 juli 2024, 11:36:16allee hier al de hele morgen lichte regen, koelt dan wel goed af en 22°
joepie die lichte regen is veranderd in stevige regen  ;D

barabas

Hier 5 minuten mager buitje om 3 uur vanmiddag, dat was alles.

Micmac

Goedeavond, vanmorgen malse regen en daarna liep de temperatuur op tot 30° om 16 uur.

Micmac

Toen ik over de brug van de snelweg reed zag ik links en rechts verkeer in beide richtingen.

Flurk

Citaat van: Micmac op  1 augustus 2024, 00:38:47Toen ik over de brug van de snelweg reed zag ik links en rechts verkeer in beide richtingen.
Is dat geen normale situatie voor een snelweg????????????????