JULI ,de eerste vakantiemaand,

Gestart door Micmac, 1 juli 2024, 23:50:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier is het friskies met 14° maar de wind is weggevallen en dat doet ook deugd. Ik hoop dat het niet te warm word want als het zo is dan komen de lieve"BRUSSELSE JONGEREN" weer massaal afgezakt naar het Bloso domein om herrie te schoppen en daar blijf ik liever ver van weg.

xofie

Citaat van: Flurk op  7 juli 2024, 12:18:29Goede morgen allemaal. Hier is het friskies met 14° maar de wind is weggevallen en dat doet ook deugd. Ik hoop dat het niet te warm word want als het zo is dan komen de lieve"BRUSSELSE JONGEREN" weer massaal afgezakt naar het Bloso domein om herrie te schoppen en daar blijf ik liever ver van weg.

erg toch dat je in je eigen land niet veilig bent en dat allemaal door verkeerde regeringen

xofie

Citaat van: Micmac op  7 juli 2024, 11:28:49Goedemorgen, zonnig weertje vandaag met een belgisch temperatuurtje van 20°.

wij krijgen woensdag, donderdag en vrijdag respectievelijk 36, 36, 37 ° weer veel te heet natuurlijk

Micmac

7 juli 2024, 16:15:57 #33 Laatste wijziging: 7 juli 2024, 16:18:35 door Micmac
Citaat van: xofie op  7 juli 2024, 15:33:03
Citaat van: Micmac op  7 juli 2024, 11:28:49Goedemorgen, zonnig weertje vandaag met een belgisch temperatuurtje van 20°.

wij krijgen woensdag, donderdag en vrijdag respectievelijk 36, 36, 37 ° weer veel te heet natuurlijk

Wees blij er zijn gistern al temperaturen gemeten van 51°.

https://www.nationalgeographic.nl/wetenschap/2020/08/het-werd-onlangs-544-graden-celsius-op-aarde-ooit-wordt-het-nog-veel-warmer

Micmac


barabas

Goedkoper dan een rusthuis", dat zal dan wel op een afgedankte Flandria moeten zijn!

Micmac

Citaat van: barabas op  8 juli 2024, 00:32:29Goedkoper dan een rusthuis", dat zal dan wel op een afgedankte Flandria moeten zijn!

Bij Nicole en Hugo waren er ook vaste klanten op hun cruise's.

Flurk

Citaat van: barabas op  8 juli 2024, 00:32:29Goedkoper dan een rusthuis", dat zal dan wel op een afgedankte Flandria moeten zijn!
Prof ik heb de indruk dat er veel mogelijkheden goedkoper zijn dan een rusthuis tegenwoordig.Als ik de prijzen van rusthuizen hoor in de omtrek hier sla ik blauw e grijs uit.

barabas

Citaat van: Flurk op  8 juli 2024, 12:06:42
Citaat van: barabas op  8 juli 2024, 00:32:29Goedkoper dan een rusthuis", dat zal dan wel op een afgedankte Flandria moeten zijn!
Prof ik heb de indruk dat er veel mogelijkheden goedkoper zijn dan een rusthuis tegenwoordig.Als ik de prijzen van rusthuizen hoor in de omtrek hier sla ik blauw e grijs uit.

Dat zit nu ± op 2000 € per maand, + kapper, + pedicure, + ...

Maar een cruise is nóg een duurder verhaal.

Flurk

8 juli 2024, 22:28:42 #39 Laatste wijziging: 8 juli 2024, 22:30:41 door Flurk
Citaat van: barabas op  8 juli 2024, 17:15:20
Citaat van: Flurk op  8 juli 2024, 12:06:42
Citaat van: barabas op  8 juli 2024, 00:32:29Goedkoper dan een rusthuis", dat zal dan wel op een afgedankte Flandria moeten zijn!
Prof ik heb de indruk dat er veel mogelijkheden goedkoper zijn dan een rusthuis tegenwoordig.Als ik de prijzen van rusthuizen hoor in de omtrek hier sla ik blauw e grijs uit.

Dat zit nu ± op 2000 € per maand, + kapper, + pedicure, + ...

Maar een cruise is nóg een duurder verhaal.
Hier in de omtrek word er van € 3.000 plus extra's gesproken.....Als je daar met 2 naartoe moet heb je een dikke spaapot nodig of het niet te lang trekken. Wij blijven thuis hoor, zolang het gaat natuurlijk.

Flurk

Bon, morgen namiddag terug een anti Macula spuit in mijn L. oog. Voormiddag boodschappen en nog een karwijtje bij de zoon. Dus tot overmorgen hé...

Micmac

Goedeavond, net terug van een dagje Belgische kust.

xofie

Goede morgen, 30° hier nog net te doen.
Ben gisteren naar de maagdokter geweest ik kan al zeker 6 weken niet meer eten, ik heb altijd het gevoel alsof ik pas heb gegeten, niet prettig

jerryke

heb vandaag mijn kniebraisse gekregen (van onder de voet tot aan bovenbeen), niet fijn om mee te lopen maar het zal wel wennen....straks of morgen proberen een foto van te nemen

Koter

Iedereen gewapend tegen de storm die hier zou passeren?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....