JULI ,de eerste vakantiemaand,

Gestart door Micmac, 1 juli 2024, 23:50:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: xofie op  9 juli 2024, 13:42:07Goede morgen, 30° hier nog net te doen.
Ben gisteren naar de maagdokter geweest ik kan al zeker 6 weken niet meer eten, ik heb altijd het gevoel alsof ik pas heb gegeten, niet prettig

Dat is een ongewilde afvalkuur, je kan met kokosolie en amandelen en pompoenpitten je eten iets bijkleuren of met kukurma en zwarte peper in een tas koffie of thee je eetpatroon veranderen zodat je terug een normaal hongerpatroon krijgt.
Schrijft die dokter dan niets voor ?

Micmac

Citaat van: jerryke op  9 juli 2024, 14:30:45heb vandaag mijn kniebraisse gekregen (van onder de voet tot aan bovenbeen), niet fijn om mee te lopen maar het zal wel wennen....straks of morgen proberen een foto van te nemen

Zoals een polsbandje, maar dan voor de knie, het zal in alle geval een goede ondersteuning geven.

Micmac

Citaat van: Koter op  9 juli 2024, 15:06:53Iedereen gewapend tegen de storm die hier zou passeren?

Nu paseert hier een onweer doch het heeft zwaar in kracht verloren

jerryke

Citaat van: Micmac op  9 juli 2024, 22:35:22
Citaat van: jerryke op  9 juli 2024, 14:30:45heb vandaag mijn kniebraisse gekregen (van onder de voet tot aan bovenbeen), niet fijn om mee te lopen maar het zal wel wennen....straks of morgen proberen een foto van te nemen

Zoals een polsbandje, maar dan voor de knie, het zal in alle geval een goede ondersteuning geven.
dit is wat ik moet dragen

barabas

Dat is iet of wat spul Jerryke :smil414ae0fb30e96:

Wat dat onweer betreft: buiten een paar donderslagen en redelijk forse buien gedurende een half uur waren er hier geen problemen.

Flurk

10 juli 2024, 12:10:46 #50 Laatste wijziging: 10 juli 2024, 12:13:40 door Flurk
Citaat van: jerryke op  9 juli 2024, 14:30:45heb vandaag mijn kniebraisse gekregen (van onder de voet tot aan bovenbeen), niet fijn om mee te lopen maar het zal wel wennen....straks of morgen proberen een foto van te nemen
Goede moed Jerryke/ Indien er veel velcro aan is oppassen voor uw kleren. :a_thumbsup_20:
Ons Koeketien heeft er zo eentje (van voor haar operatie) in haar kast staan. Ze wilde het niet meer aandoen.

Flurk

Wij hebben geluk gehad gisteren , de buur niet. Daar is de helft van zijn dakpannen weggevlogen. Ze zijn nu puin aan het ruimen en het terug dicht te leggen. Hij heeft ook geluk gehad dat hij gisterenavond nog aan een dakdekker geraakt is want in Mechelen en omstreken zit iedereen die een pan kan vasthouden nu op het dak.

Micmac

Citaat van: jerryke op 10 juli 2024, 08:45:53
Citaat van: Micmac op  9 juli 2024, 22:35:22
Citaat van: jerryke op  9 juli 2024, 14:30:45heb vandaag mijn kniebraisse gekregen (van onder de voet tot aan bovenbeen), niet fijn om mee te lopen maar het zal wel wennen....straks of morgen proberen een foto van te nemen

Zoals een polsbandje, maar dan voor de knie, het zal in alle geval een goede ondersteuning geven.
dit is wat ik moet dragen

Dat been eruitvijzen en een ander monteren zal nog toekomst zijn.

jerryke

Citaat van: Micmac op 10 juli 2024, 20:39:43
Citaat van: jerryke op 10 juli 2024, 08:45:53
Citaat van: Micmac op  9 juli 2024, 22:35:22
Citaat van: jerryke op  9 juli 2024, 14:30:45heb vandaag mijn kniebraisse gekregen (van onder de voet tot aan bovenbeen), niet fijn om mee te lopen maar het zal wel wennen....straks of morgen proberen een foto van te nemen

Zoals een polsbandje, maar dan voor de knie, het zal in alle geval een goede ondersteuning geven.
dit is wat ik moet dragen

Dat been eruitvijzen en een ander monteren zal nog toekomst zijn.
goede morgen, maar dan zal ik nog lang moeten wachten want dat doen ze nu nog niet

Flurk

Goede morgen allemal. Zon en witte wolken hier . Wel met 19° en een windje dat het fris doet aanvoelen.

xofie

goedemiddag, mijn dochter hier, dus ikke blij

Micmac

Een tripke door de bovenste helft van Belgiksken heeft me niets wijzer gemaakt, wel mooi weer en temperaturen van 22° tot 26°

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier regent het momentel pijpestelen en het is maar 14°  en blijkbaar gaan daar maar 2 graden bijkomen vandaag. De koudste 12 Juli????
Ik krijg vandaag bezoek van een aspirant houtsnijder. Ik wist niet dat er daar nog mensen in geïnteresseerd waren??? Er is geen enkele vakschool die het nog op zijn lesrooster staan heeft.Ik ben curieus om te weten wat zijn motivatie is. Tot strks hé en maak er toch het beste van.

barabas

Hier is het al vanaf 2 uur aan het regenen, 14° nu om 10 uur! :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:

Koter

Citaat van: barabas op 12 juli 2024, 12:05:34Hier is het al vanaf 2 uur aan het regenen, 14° nu om 10 uur! :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:

Hier van hetzelfde. De kinderen hebben weer een mooi zomerverlof, al lijkt het er meer op dat de zomer met verlof is.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....