JULI ,de eerste vakantiemaand,

Gestart door Micmac, 1 juli 2024, 23:50:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede noen, hier hebben 40 liter water gevallen van deze morgen 7 uur tot nu 11.35 uur en het zijn 15°C.
Is dat nu ook een weer de ene dag 26°C en dan weer regen, ik wordt er depressief van.

Willy

Micmac

Aan w<ater hebben we dit jaar geen gebrek.

Flurk

Goede morgen onder een flauw zonnetje en herfsttemperaturen.

Micmac

Goedemiddag, 18,5° is maar koud voor de tijd van het jaar

xofie

Citaat van: Micmac op 13 juli 2024, 15:09:25Goedemiddag, 18,5° is maar koud voor de tijd van het jaar

triestig

Micmac

Goede zonnige Zondag morgen, al 19° en zal oplopen naar 24° met een wolkeloze lucht ziet dat er mooi uit.

Flurk

Goede morgen allemaal. 18° en stijgend. Het beloofd dus een mooie dag te worden.Het gaat wel een rustige dag worden oor mij want op zondag mag er geen lawaai gemaakt worden, dus allen kleine werkjes en deze namiddag een boswandeling ...op voorwaarde dat er niet teveel "Brusselde Jongeren" naar het Bloso domein afgezakt zijn want dan is het ten stelligste af te raden om daar ook maar in de omtrek te komen.

xofie

morgen binnenopssluiten 40° niet om buiten te komen

barabas

Vandaag eindelijk eens OK zelf de gazon kunnen maaien, hier mag dat gelukkig!

Micmac

Citaat van: xofie op 14 juli 2024, 17:12:21morgen binnenopssluiten 40° niet om buiten te komen

Dat zal nog wel 6° meer zijn.

Micmac

Citaat van: barabas op 14 juli 2024, 21:56:27Vandaag eindelijk eens OK zelf de gazon kunnen maaien, hier mag dat gelukkig!

Hier mag dat ook .

Mathieu

15 juli 2024, 12:03:26 #71 Laatste wijziging: 15 juli 2024, 12:13:57 door Mathieu
Citaat van: barabas op 14 juli 2024, 21:56:27Vandaag eindelijk eens OK zelf de gazon kunnen maaien, hier mag dat gelukkig!

Op zondag is het hier altijd verboden maar op zaterdag mag het wel. De mijne is ook gemaaid; maar daar ben ik al naar aan het uitkijken ongeveer drie weken nadat het gemaaid is. Die rotzooi groeit wel heel snel en zelfs zonder er ook maar een gram voeding te hebben op gegooid.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Een hele toer niets van mij gehoord, komt door de toestand van mijn eega. Dat begint achteruit te gaan en dus heeft ze meer zorgen nodig. Kan bijna niet meer lopen, maar we weten dat het nooit meer zal verbeteren. Twee verpleegsters dagelijks in huis en die hebben zich al af gevraagd wat ik zal gaan doen. Maar een van de twee heeft gewerkt in een bejaarden tehuis en die zegt Pleace doe ze niet naar daar want daar doen ze voor haar niets meer, gezien haar toestand. En ik kan het weten want ik heb er zelf twee jaar gewerkt. Zo lang ik kan blijft ze hier in huis, haar twee kinderen hebben zich van de dag dat ze ziek werd niet meer laten zien en haar klein kinderen ook niet. Dus blijft ze gewoon bij mij tot ik zelf er bij neer val en niet meer verder kan. Zal dan wel met momenten enkele dagen of weken achter mekaar hier niet kunnen verschijnen. 
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 15 juli 2024, 12:12:45Een hele toer niets van mij gehoord, komt door de toestand van mijn eega. Dat begint achteruit te gaan en dus heeft ze meer zorgen nodig. Kan bijna niet meer lopen, maar we weten dat het nooit meer zal verbeteren. Twee verpleegsters dagelijks in huis en die hebben zich al af gevraagd wat ik zal gaan doen. Maar een van de twee heeft gewerkt in een bejaarden tehuis en die zegt Pleace doe ze niet naar daar want daar doen ze voor haar niets meer, gezien haar toestand. En ik kan het weten want ik heb er zelf twee jaar gewerkt. Zo lang ik kan blijft ze hier in huis, haar twee kinderen hebben zich van de dag dat ze ziek werd niet meer laten zien en haar klein kinderen ook niet. Dus blijft ze gewoon bij mij tot ik zelf er bij neer val en niet meer verder kan. Zal dan wel met momenten enkele dagen of weken achter mekaar hier niet kunnen verschijnen. 

Dat is een zwaar kruis dat jij te dragen hebt Mathieu maar ik bewonder uw moed en doorzettingsvermogen om uw vrouw tot het laatst bij te staan.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Mathieu op 15 juli 2024, 12:12:45Een hele toer niets van mij gehoord, komt door de toestand van mijn eega. Dat begint achteruit te gaan en dus heeft ze meer zorgen nodig. Kan bijna niet meer lopen, maar we weten dat het nooit meer zal verbeteren. Twee verpleegsters dagelijks in huis en die hebben zich al af gevraagd wat ik zal gaan doen. Maar een van de twee heeft gewerkt in een bejaarden tehuis en die zegt Pleace doe ze niet naar daar want daar doen ze voor haar niets meer, gezien haar toestand. En ik kan het weten want ik heb er zelf twee jaar gewerkt. Zo lang ik kan blijft ze hier in huis, haar twee kinderen hebben zich van de dag dat ze ziek werd niet meer laten zien en haar klein kinderen ook niet. Dus blijft ze gewoon bij mij tot ik zelf er bij neer val en niet meer verder kan. Zal dan wel met momenten enkele dagen of weken achter mekaar hier niet kunnen verschijnen. 
Thieu, ge zijt ne sterke vent, ik ben zeker dat ge het met de nodige hulp gaat kunnen volhouden. Probeer wel zoveel mogelijk hulp vast te krijgen zodat je recht blijft.. Ik moet je echt bewonderen dat je haar niet wilt wegdoen. Ik vind het wel erg van de kinderen en kleinkindeen. Of dat nu een moderne doenswijze is weet ik niet maar ze komen hier wel op uitnodiging maar ze lopen de deur ook niet plat hoor. En voor zover ik weet van in de buurt is het overal zowat hetzelfde.Goede moed hoor.