JULI ,de eerste vakantiemaand,

Gestart door Micmac, 1 juli 2024, 23:50:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Micmac

De eerste vakantiemaand , veel toeristen op de baan met de nodige filles.

barabas

Morgen rij ik terug naar huis vanuit Hausach met hopelijk niet te veel problemen!

Flurk

Citaat van: barabas op  2 juli 2024, 12:12:09Morgen rij ik terug naar huis vanuit Hausach met hopelijk niet te veel problemen!
Doe het op uw gemakste hé. Rijden is ook vacantie. :a_thumbsup_20:

Flurk

Goede morgen in de regen en koud. Hoelang zou het geleden zijn dat we op 2 juli nog zo een rotweer gehad hebben. Gelukkig had ik het gisteren voorzien en heb ik mijn gazon een beurt gegeven.
Vandaag traditioneel Carefour dag maar we hebben nietveel nodig omdat de nakomelingen allemaal weg zijn, dus kan het ook Spar dag worden.Prettige dag allemaal.
 

Micmac

Na regen komt zonneschijn al is die zon toch laat vandaag.

Flurk

Citaat van: Micmac op  2 juli 2024, 19:28:14Na regen komt zonneschijn al is die zon toch laat vandaag.
Hier is de zon 5 minuten geleden vervangen door wolken. Gezellige avond allemaal.

Micmac

Goedeavond, na een dagje regen mag er wel eens ander weer komen.

Koter

Citaat van: Micmac op  3 juli 2024, 19:18:22Goedeavond, na een dagje regen mag er wel eens ander weer komen.

Dat zal nog niet voor de eerstvolgende week zijn, we mogen voorlopig blijven genieten van dat kwakkelweer.  :4_9_8:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

We moge in ieder geval van geluk spreken dat we hier wonen en niet in het Zuiden van Noord Amerika waar die tornado"s gedurig passeren.
Leuke avond allemaal en goede nacht daarna.

Flurk

Citaat van: barabas op  2 juli 2024, 12:12:09Morgen rij ik terug naar huis vanuit Hausach met hopelijk niet te veel problemen!
Goed thuisgeraakt prof???? Zo ja, welkom terug...... :4_1_201:

Flurk

Goedemorgen allemaal. Hier is het maar zuur weertje. Wel 16° maar alles is doorweekt zodat ik in de tuin niets kan doen. Misschien in de late namiddag.Ik kan wel de ruiten langs de binnenkant eens een beurt geven, dan ben ik ook bezig. Tot straks dan hé.
 

barabas

Goed thuis geraakt dus.

Alleen: ONKRUID & SLAKKEN a volonté >:(

xofie

goedemiddag iedereen terug uit verlof

jerryke

 :Doh3: verleden jaar zeker 150kg kersen geplukt, dit jaar als we er 10kg goede kersen afhalen is veel en dan de merels waren zo onbeschoft ze kwamen de kersen pikken in de emmer wat de man geplukt had....vandaag al 6kg verwerkt in gelei  ;D ....hopelijk hebben we met de rode bessen meer geluk

barabas

Die beestjes mogen toch ook eten!