Augustus, de achtste maand.

Gestart door Driver, 31 juli 2024, 11:36:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

xofie


Flurk

11 augustus 2024, 12:55:02 #31 Laatste wijziging: 11 augustus 2024, 12:59:28 door Flurk
Goedemorgen allemaal. Deze morgen al naar de bakker geweest (te voet); Het is niet mijn gewoonte maar nu had ik wel mijn klakske op en gelukkig want het is een 30 minuten stappen heen en terug en het is de enige bakker in het dorp, dus.....ter plaatse een 20 minuten aanschuiven op het voetpad;
Het zal een kalme dag worden denk ik want er mag hier geen lawaai gemaakt worden op zondag . Dus vandaag kuisdag boven en daarna platte rust in de tuin, oortjes in en  onder de treurbeuk., daar is het altijd enkele graden minder warm.. Prettige dag hoor.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 11 augustus 2024, 00:02:22
Citaat van: Flurk op 10 augustus 2024, 22:52:12Gazon is blijven liggen zoals het lag. Koeketien had een uitnodiging gekregen van Damart en ge moet bljkbaar beleefd blijven , dus heeft de plicht voorrang gekregen op de rede en ben ik er toch met haar en met de auto naartoe gereden. Gelukkig heelhuids terug.  :smil414ae0fb30e96:   

Maat doe alles wat je vrouwtje vraagt want ik kan het niet meer en ik vraag me steeds maar af of ik alles wat in mijn macht lag of ik dat voor haar gedaan heb. Het verlies is heel zwaar om te dragen en daar kan me niemand bij helpen. Daar moet ikzelf achter komen.

Thieuke, ik ben zeker dat je je niets te verwijten hebt hoor. Ik ken maar heeeel weinig mensen die gedaan hebben wat gij gedaan hebt en ik hoop dat, als ik ooit in hetzelfde geval moest zitten dat ik uw moed ga hebben. Dank voor uw voorbeeld.

xofie

ben deze nacht weer gaan slaapwandelen, hoogstwaarschijnlijk gevallen maar ik weet dat niet hé, heel mijn been ziet blauw hoogstwaarschijnlijk gebroken, maar Danny had geen zin om naar de kliniek te gaan, leuke vent toch hé

Micmac

Citaat van: xofie op 11 augustus 2024, 22:59:24ben deze nacht weer gaan slaapwandelen, hoogstwaarschijnlijk gevallen maar ik weet dat niet hé, heel mijn been ziet blauw hoogstwaarschijnlijk gebroken, maar Danny had geen zin om naar de kliniek te gaan, leuke vent toch hé

Bestaat het nr 112 daar dan niet ?.

Flurk

Citaat van: Micmac op 11 augustus 2024, 23:37:08
Citaat van: xofie op 11 augustus 2024, 22:59:24ben deze nacht weer gaan slaapwandelen, hoogstwaarschijnlijk gevallen maar ik weet dat niet hé, heel mijn been ziet blauw hoogstwaarschijnlijk gebroken, maar Danny had geen zin om naar de kliniek te gaan, leuke vent toch hé

Bestaat het nr 112 daar dan niet ?.
Die kun je daar zo vroeg toch niet buitenkrijgen..... Fieke, als ge er nog kunt op staan is het niet gebroken.....


Micmac

34° zonnig windstil, 9° te warm voor mij.

Micmac

Goedemorgen, 27° zuidenwind 10 km/h een zalig weertje.

xofie

gisteren in kliniek geweest, enkel gebroken, dus 6 weken plaaster en zou er niet mogen op staan, ik zou moeten huppelen maar dat kan ik niet, hoop dat het goedkomt

xofie

Citaat van: Flurk op 12 augustus 2024, 12:55:23
Citaat van: Micmac op 11 augustus 2024, 23:37:08
Citaat van: xofie op 11 augustus 2024, 22:59:24ben deze nacht weer gaan slaapwandelen, hoogstwaarschijnlijk gevallen maar ik weet dat niet hé, heel mijn been ziet blauw hoogstwaarschijnlijk gebroken, maar Danny had geen zin om naar de kliniek te gaan, leuke vent toch hé

Bestaat het nr 112 daar dan niet ?.
Die kun je daar zo vroeg toch niet buitenkrijgen..... Fieke, als ge er nog kunt op staan is het niet gebroken.....


112 nummer werkt hier niet, vorige keer heeft de arts zelf moeten bellen om een ambulance te krijgen

barabas

Citaat van: xofie op 13 augustus 2024, 16:37:24gisteren in kliniek geweest, enkel gebroken, dus 6 weken plaaster en zou er niet mogen op staan, ik zou moeten huppelen maar dat kan ik niet, hoop dat het goedkomt

Nog nooit van krukken gehoord?

Micmac

Citaat van: xofie op 13 augustus 2024, 16:37:24gisteren in kliniek geweest, enkel gebroken, dus 6 weken plaaster en zou er niet mogen op staan, ik zou moeten huppelen maar dat kan ik niet, hoop dat het goedkomt

Een electrische step kan helpen.

barabas

NU is het hier aan het gieten, 23.00 uur.

Micmac


Koter

Citaat van: barabas op 14 augustus 2024, 00:58:13NU is het hier aan het gieten, 23.00 uur.

Hier nog geen druppel gevallen om 23.30
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....