Augustus, de achtste maand.

Gestart door Driver, 31 juli 2024, 11:36:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Goedeavond, morgen een hittegolf en Woensdag regen, Belgiksken is een land met veel variatie.

Flurk

Zonniger morgen allemaal. Deze voormiddag Carrefour dag en deze namiddag oogarts om de maandelijkse spuit in mijn op. Prettige dag en tot morgen 🤪

xofie

zit hier in de living te wachten tot hij komt eten, en hij gaat in de keuken eten, leuk hé !!!!

barabas

... en wij moeten kunnen volgen of watte :nee:

Micmac

Citaat van: xofie op  6 augustus 2024, 20:56:48zit hier in de living te wachten tot hij komt eten, en hij gaat in de keuken eten, leuk hé !!!!

Ja dat is koppen hé, het hoort er allemaal bij.

Micmac

Goedemorgen , mijn auto is al goed gewassen door de zachte veelvuldige regen, het gras is mooi groen en de slakken vieren hoogtij, zal ze eens een beetje gaan inzouten met gemalen strooizout, zo geraakt dat ook op.

Flurk

Goede namiddag. Spuit van gisteren is wat tegengevallen. Zicht nog niet goed genoeg om te rijden of TV te kijken .Dus rustig aan nog vandaag. 😩

Micmac

Goedemorgen, mooi zonnig weertje 22° en een lichte zuidwestenwind.

Koter

Hier is het grijs donker weer bij 20°, daarom maar eerst met de hond buiten geweest want die heeft niet graag regen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Citaat van: Koter op  9 augustus 2024, 11:11:50Hier is het grijs donker weer bij 20°, daarom maar eerst met de hond buiten geweest want die heeft niet graag regen.

wist niet dat jij een hond had, heb je een fotootje ?

Flurk

Goede morgen allemaal . Zicht is terug goed genoeg om hier goedendag te zeggen. Ik blijf voorlopig wel nog efkes uit de auto. Gelukkig zijn bij ons de winkels op loopafstand (allé als ge er niet tegenop ziet om een kwartiertje te stappen) .
Deze namiddag is het gazon aan de beurt want dat is ook overgeslagen geweest. Prettige dag iedereen en to later .. 

xofie

En zo gaat de dag weer voorbij

Flurk

Gazon is blijven liggen zoals het lag. Koeketien had een uitnodiging gekregen van Damart en ge moet bljkbaar beleefd blijven , dus heeft de plicht voorrang gekregen op de rede en ben ik er toch met haar en met de auto naartoe gereden. Gelukkig heelhuids terug.  :smil414ae0fb30e96:   

Mathieu

Citaat van: Flurk op 10 augustus 2024, 22:52:12Gazon is blijven liggen zoals het lag. Koeketien had een uitnodiging gekregen van Damart en ge moet bljkbaar beleefd blijven , dus heeft de plicht voorrang gekregen op de rede en ben ik er toch met haar en met de auto naartoe gereden. Gelukkig heelhuids terug.  :smil414ae0fb30e96:   

Maat doe alles wat je vrouwtje vraagt want ik kan het niet meer en ik vraag me steeds maar af of ik alles wat in mijn macht lag of ik dat voor haar gedaan heb. Het verlies is heel zwaar om te dragen en daar kan me niemand bij helpen.Daar moet ikzelf achter komen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Flurk op 10 augustus 2024, 22:52:12Gazon is blijven liggen zoals het lag. Koeketien had een uitnodiging gekregen van Damart en ge moet bljkbaar beleefd blijven , dus heeft de plicht voorrang gekregen op de rede en ben ik er toch met haar en met de auto naartoe gereden. Gelukkig heelhuids terug.  :smil414ae0fb30e96:   

Profiteren van het leven moet je doen, leven alsof je 200 jaar word en je elke dag 18 voelen is de kunst.