September, de fruitmaand

Gestart door Driver, 31 augustus 2024, 11:46:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Was op 30 augustus om 15:39  nog actief op Facebook.

barabas

Citaat van: jerryke op  6 september 2024, 18:10:12
Citaat van: Koter op  6 september 2024, 14:20:40
Citaat van: jerryke op  6 september 2024, 14:08:54
Citaat van: Koter op  6 september 2024, 13:43:52Xofie laatst actief 13-08-2024, 14:31:41

Zouden we haar niet als vermist moeten opgeven?  :denken:
ja eigenlijk wel, maar had ze niet een gebroken voet en nog wat problemen......Micmac weet jij soms meer ?

Zou ze daarmee niet kunnen typen?  ;D
dat is haar laatste bericht op Facebook "vent pissed met alle gevolgen vandien, harde noot om te kraken"

Je zal haar "VENT" maar wezen  :(

Flurk

Goedenavond allemaal. Ik heb de indruk dat ons weer zot geworden is. Daar  zit nu helemaal geen enkele lijn of logica meer in.

Koter

Citaat van: Flurk op  6 september 2024, 22:41:43Goedenavond allemaal. Ik heb de indruk dat ons weer zot geworden is. Daar  zit nu helemaal geen enkele lijn of logica meer in.

Net zoals in onze politici.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

7 september 2024, 12:57:53 #19 Laatste wijziging: 8 september 2024, 13:54:18 door Flurk
Goede morgen aan allen die nog komen gaan. Momenteel zonnig en een 18°. Vandaag werk an de carport; de regengoot moet vervangen worden. Zorgen dat het vandaag gedan is want morgen geven ze weer regen. Dat is tenslotte de enige voorspalling met een grote kans op juist zijn. Leuke dag allemaal...
Heeft al iemand Xofie gevonden????

Micmac

Goedeavond, alles winterklaar gemaakt, wat een hele opruiming is, nu volgende week de conniferen snoeien .

Mathieu

Coniferen snoeien  doe ik al jaren niet meer : dat komen ze doen voor mij. Al de rest ligt winterklaar behalve dat gras natuurlijk, dat blijft maar groeien. Moet nog minstens enkele keren gemaaid worden
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Heb ook al effen niets meer gehoord van Xofie, wat er aan de hand is weet ik ook niet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  8 september 2024, 12:48:01Heb ook al effen niets meer gehoord van Xofie, wat er aan de hand is weet ik ook niet.

heeft er iemand misschien een telefoonnummer van haar, ik wil best eens contact met haar opnemen

Flurk

Citaat van: Micmac op  7 september 2024, 19:25:26Goedeavond, alles winterklaar gemaakt, wat een hele opruiming is, nu volgende week de conniferen snoeien .
Indertijd hadden wij er 126 helemaal rond de tuin staan. Door de jaren zijn ze te groot en te kaal geworden. Ik heb ze dan ook allemaal in één keer laten verwijderen en vervangen door struiken die beheersbaar zijn en bloemen geven.

Flurk

Goede morgen allemaal. Lekker zomerweertje is het toch niet vandaag of is het ondertussen al herfst???????????
Ik heb geen smoelenboek dus ik kan Xofie niet opzoeken. Weet er iemand iets meer????

Micmac

Citaat van: Flurk op  8 september 2024, 14:00:27
Citaat van: Micmac op  7 september 2024, 19:25:26Goedeavond, alles winterklaar gemaakt, wat een hele opruiming is, nu volgende week de conniferen snoeien .
Indertijd hadden wij er 126 helemaal rond de tuin staan. Door de jaren zijn ze te groot en te kaal geworden. Ik heb ze dan ook allemaal in één keer laten verwijderen en vervangen door struiken die beheersbaar zijn en bloemen geven.

Snoei ze buitenkant gelijk met de stam en beperk de hoogte tot 2.30 meter zo gaan ze 30 jaar mee.

barabas

Je kan beter taxus zetten, véél minder miserie mee.

Flurk

Citaat van: barabas op  8 september 2024, 20:55:53Je kan beter taxus zetten, véél minder miserie mee.
Beton gieten............ :biggrinumbrella1:

Flurk

Goede maar kletsnatte morgen allemaal. Wij zijn al heel vroeg wakker gemaakt door werklieden die aan de straatverlichting bezig waren en door de vuilkar die papier en blikjes kwam ophalen. Ik ga wel een bezigheid binnen moeten zoeken want buiten gaat niet. Misschien eens terug een stuk hout op mijn werkbank leggen ????