September, de fruitmaand

Gestart door Driver, 31 augustus 2024, 11:46:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: Flurk op 13 september 2024, 13:34:52Ik moet vandaag op onderzoek in de kliniek om vast te stellen dat mijn longen ,die vorig jaar zelfde tijd perfect in orde waren, dat nog steeds zijn en om de bankrekening van de dokter te spijzen. Ik ga wel een poging doen om hem wijs te maken dat ik zelf het initiatief ga nemen om hem te consulteren ingeval ik in de toekomst moest last krijgen.:smil414ae0fb30e96: 

Zeker voor de eerst volgende 25 jaar.

barabas

Citaat van: stevens-willy op 12 september 2024, 17:27:47:hi_smiley: Hallo goede middag, Ik lees nog ieder morgen en doe alle dagen mijn uitstap met mijn scootmobil.
We zijn net terug van de kust Klemskerken waar we een week op verlof zijn geweest met de kinderen Nelly en jos haar echtgenoot Patrick en Patricia zijn vrouw de vrouw en ik.
we zijn het daar gaan vieren, 60 jaar getrouwd en mariette 79 jaar, het weer is zeer goed mee gevallen, we zijn alle dagen er op uit getrokken de ene dag naar Middelkerke dan de de volgende dag naar Blankenbergen ver volgen eens de Haan en eens naar Bredene, zo was de week snel om.
De zoon en de dochter hebben afwisselend de rolstoel gestoten.
Tot de volgende keer.

Willy   

Proficiat Mariette & Willy! :Champers:  :Champers:  :Champers:

Flurk

stralende morgen aan iedereen.  :a_thumbsup_20:

Koter

Mooie blauwe hemel, stralende zon en toch maar 14°.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Ik ben curieus om de weerstatistiek van de maand september te zien. Ik vermoed dat we toch een record gaan gebroken hebben. Ik kan me niet herinneren dat het ooit al zo koud geweest is in september. Gelukkig dat we de regen van Centraal Europa niet hier gekregen hebben. Ik  vind wel dat het wereldwijd een raar weer geweest is. Zou er dan toch een grote verandering op komst zijn???

Flurk

Frisse morgen allemaal. We klagen niet want er is geen overstroming hier.
Ongelooflijk wat water kan vernielen. Ik kan me niet voorstellen dat mijn inboedeltje  naar de zee aan het drijven is. Ik vraag me wel af wat Europa gaat doen om die mensen te helpen.

Micmac

Citaat van: Flurk op 16 september 2024, 12:57:41Frisse morgen allemaal. We klagen niet want er is geen overstroming hier.
Ongelooflijk wat water kan vernielen. Ik kan me niet voorstellen dat mijn inboedeltje  naar de zee aan het drijven is. Ik vraag me wel af wat Europa gaat doen om die mensen te helpen.

De overstroming van 07-09-21 in Pepinster is nog altijd chaotisch.

Micmac


Flurk

Goede morgen allemaal. Buurman van de andere kant ligt nog steeds in de kliniek met een ontsteking door iets dat hem gestoken heeft. Vandaag dus boodschappen voor zijn madam die niet met de auto kan rijden. Straks als het droog is zijn gazon eens afrijden want dat blijft ook groeien. Prettige dag allemaal.

Micmac

Citaat van: Flurk op 18 september 2024, 12:22:05Goede morgen allemaal. Buurman van de andere kant ligt nog steeds in de kliniek met een ontsteking door iets dat hem gestoken heeft. Vandaag dus boodschappen voor zijn madam die niet met de auto kan rijden. Straks als het droog is zijn gazon eens afrijden want dat blijft ook groeien. Prettige dag allemaal.

Dat is nu echte naaste-liefde, proficiat.

jerryke

vandaag was de straat hier afgesloten en met het mooie weer een wandeling gemaakt tot aan de werken....spijtig dat ze gedaan hebben en de straat weer opengaat

Micmac

Goedemorgen, een stralende zonnige dag, wat wil je nog meer?

Flurk

20 september 2024, 12:24:39 #57 Laatste wijziging: 20 september 2024, 12:29:08 door Flurk
Goede morgen allemaal. Deze morgen vroeg wakker gemaakt door 3 grote vrachtwagens in de bocht van onze straat. Ze komen dat gat in de rioolbuis dichten dat al enkele weken voor rust en vrede in onze "T" straat zorgt. De kinderen uit de buurt hebben een mooie vakantie gehad met de speelstraat .Van bij ons is het een 50 meter tot aan de hoek en op dat stuk was dus alleen verkeer van de buren. Spijtig dat het gedaan zal zijn. Nu gaat gaat er weer dag en nacht gerij zijn vanwege de bewoners van de grote wijk verder om de hoek. Ik ga het gelach en de krijttekeningen missen.
Prettige dag allemaal.

Flurk

20 september 2024, 12:27:00 #58 Laatste wijziging: 20 september 2024, 12:33:04 door Flurk
Ik heb de pech gehad om tegen Koeketien te zeggen dat ik voor voor vandaag feite)lijk niets dringends te doen had en ze heeft direct het voorstel gedaan om een bezoekje te brengen aan enkele kleerwinkels want in het echt is dat toch leuker dan op de PC zegde ze...... .......................Ik had beter mijn mond gehouden.......

Micmac

Citaat van: Flurk op 20 september 2024, 12:27:00Ik heb de pech gehad om tegen Koeketien te zeggen dat ik voor voor vandaag feite)lijk niets dringends te doen had en ze heeft direct het voorstel gedaan om een bezoekje te brengen aan enkele kleerwinkels want in het echt is dat toch leuker dan op de PC zegde ze...... .......................Ik had beter mijn mond gehouden.......

Dat doet me denken aan vroeger https://www.youtube.com/watch?v=VWp_FL4b1IA