Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: Flurk op 11 juni 2024, 12:35:37Is het nu echt niet meer mogelijk om ergens aan een kleine info te geraken zonder dat honderden leveranciers mijn gegevens hebben??? :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:

Anoniem op het internet doe je zo,

https://surfshark.com/nl/blog/anoniem-internetten

Flurk

12 juni 2024, 12:20:10 #2206 Laatste wijziging: 12 juni 2024, 12:26:23 door Flurk
Ik lees vandaag dat er in Brussel een moslimpartij is ??? Genoemd naar een man maar verscholen achter een vrouwelijke partijleider. Ik heb dit genoteerd met stip om te onthouden voor als er ooit later een quiz gehouden word en ze vragen wanneer het begin van het einde startte ,ik die datum nog kan terugvinden.

Flurk

Mag ik het eigenaardig vinden dat er een week niet geweten was hoeveel slachtoffers er met die ontploffing in Hoboken waren. Wist er echt niemand hoeveel volk daar woonde dat ze het bijna steen voor steen moesten afbreken?

Micmac

Citaat van: Flurk op 16 juni 2024, 12:53:25Mag ik het eigenaardig vinden dat er een week niet geweten was hoeveel slachtoffers er met die ontploffing in Hoboken waren. Wist er echt niemand hoeveel volk daar woonde dat ze het bijna steen voor steen moesten afbreken?

Het waren Marrokkanen , deels legaal en deels niet.

Flurk

Dat was te denken, bij Belgen weet men gewoonlij hoeveel mensen er in een huis wonen.

Mathieu

Dat is gewoon hier in dit apenland. Net zoals ze maar een plaats aanduiden om die azielzoekers op te vangen. Dan geven ze er nog bij dat ze niet betaald worden en geen vergoeding krijgen en dus gaat ze maar ikken van ons; Moiie regeling van dat corrupte gedoe daar in Bxl en uiteraard bij het rode kruis.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 18 juni 2024, 13:07:19Dat is gewoon hier in dit apenland. Net zoals ze maar een plaats aanduiden om die azielzoekers op te vangen. Dan geven ze er nog bij dat ze niet betaald worden en geen vergoeding krijgen en dus gaat ze maar ikken van ons; Moiie regeling van dat corrupte gedoe daar in Bxl en uiteraard bij het rode kruis.


Als je daar het fijne van weet val je meteen achterover.