Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: Micmac op  4 september 2024, 22:35:46
Citaat van: Flurk op  2 september 2024, 12:35:48
Citaat van: barabas op  1 september 2024, 13:21:06STOPPEN Micmac!

Dan blijf ik hier nog alleen over als actieveling :-\
HELABA, mij niet afschrijven hé... Ik ben een blijverke hoor
Hoe ging dat lieke weer over dat werken.......???? :4_1_72:

Die eerste 100 jaar zijn de moeilijkste, ben al 25 jaar op pensioen en blijf maar werken.

jerryke

Citaat van: Flurk op  5 september 2024, 13:26:53
Citaat van: Micmac op  4 september 2024, 22:35:46
Citaat van: Flurk op  2 september 2024, 12:35:48
Citaat van: barabas op  1 september 2024, 13:21:06STOPPEN Micmac!

Dan blijf ik hier nog alleen over als actieveling :-\
HELABA, mij niet afschrijven hé... Ik ben een blijverke hoor
Hoe ging dat lieke weer over dat werken.......???? :4_1_72:

Die eerste 100 jaar zijn de moeilijkste, ben al 25 jaar op pensioen en blijf maar werken.

hmmm dat van Juul Kabas  ;D  https://www.youtube.com/watch?v=iYMaAdSBDug

barabas

Ik, zot dus, hou nog altijd halsstarrig vol :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:

jerryke

Citaat van: barabas op  5 september 2024, 15:13:11Ik, zot dus, hou nog altijd halsstarrig vol :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:
oei wie zegt er dat ge zot zijt....Juul zingt dat  ;D  ;D

barabas


jerryke


Flurk

Citaat van: barabas op  5 september 2024, 18:43:26Jawel, knettergek dus :c_bang_20:
Trek het u niet aan Prof het doet geen zeer. Ik weet dat uit ervaring.😀😀🤪🤪

barabas


Flurk

Als je in onze gemeente de Politie nodig hebt moet ge eerst een afspraak maken. Dit doe je op het gemeentehuis. Daar staat in de hal een paal met een electronisch bordje waar ge moet een reden voor uw bezoek moet aanklikken. Als dat gedaan is geeft die paal uw wens door aan één van de twee bedienden die naast die paal zitten. Daar word u dan gewezen op welke uren en de deelgemeente waar en wanneer ze beschikbeer zijn.
Resultaat: Als er bij ons ingebroken word schiet ik die kerel neer en leg hem op de straat. De vuilkar komt wekelijks.

jerryke

Citaat van: Flurk op  6 september 2024, 13:28:27Als je in onze gemeente de Politie nodig hebt moet ge eerst een afspraak maken. Dit doe je op het gemeentehuis. Daar staat in de hal een paal met een electronisch bordje waar ge moet een reden voor uw bezoek moet aanklikken. Als dat gedaan is geeft die paal uw wens door aan één van de twee bedienden die naast die paal zitten. Daar word u dan gewezen op welke uren en de deelgemeente waar en wanneer ze beschikbeer zijn.
Resultaat: Als er bij ons ingebroken word schiet ik die kerel neer en leg hem op de straat. De vuilkar komt wekelijks.
is uwe container (mag niet openstaan) of vuilzak groot genoeg, anders nemen ze hem nog niet mee....en laat ge hem zo liggen krijg je nog een gasboete bovenop

Flurk

Ik heb een  compostbak van 240 L/  Dus daar kan al een dikke pechvogel in.

Flurk

6 september 2024, 22:48:13 #2276 Laatste wijziging: 6 september 2024, 22:52:52 door Flurk
Bij de Amerikaanse rechters zit de schrik er blijkbaar al in. Trump had beloofd van er een hele klad die tegen hem waren de laan uit te sturen als hij verkozen werd. Dus hebben ze de uitspraken van de rechtszaken verschoven tot na de verkiezingen (zijn verkiezing). Als dat het geval zou zijn gaat hij zichzelf totale amnestie geven voor het verleden en gaat hij zichzelf immuniteit geven voor alles wat hij daarna gaat doen. Dus hij wil dezelfde status als Kim, Poetin en XI ;. Ik vraag me af hoe de modale Amerikaan dat gaat verteren;

Micmac

Citaat van: Flurk op  6 september 2024, 13:28:27Als je in onze gemeente de Politie nodig hebt moet ge eerst een afspraak maken. Dit doe je op het gemeentehuis. Daar staat in de hal een paal met een electronisch bordje waar ge moet een reden voor uw bezoek moet aanklikken. Als dat gedaan is geeft die paal uw wens door aan één van de twee bedienden die naast die paal zitten. Daar word u dan gewezen op welke uren en de deelgemeente waar en wanneer ze beschikbeer zijn.
Resultaat: Als er bij ons ingebroken word schiet ik die kerel neer en leg hem op de straat. De vuilkar komt wekelijks.

Als die dat maar meenemen, een dode man op straat komt men halen met de 112 om te reanimeren tot aan het hospitaal en hem dan dood verklaren, het is echt zwoegen.

Flurk

Ge hebt gelijk MicMac. Ik heb het gevraagd een de gemeente en inderdaad nemen ze dat niet mee, daar moet ik zelf naar het containerpark mee gaan. Wel eerst en afspraak maken. :biggrinumbrella1: