Het Grote Off Topic-Topic.

Gestart door Micmac, 17 maart 2010, 22:45:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Redelijk veel volk geweest en interessante mensen ontmoet Ook enkele oudere kennissen teruggezien.wel flink moe. Tot later .....

Micmac

Citaat van: Flurk op 29 juni 2024, 21:54:58Redelijk veel volk geweest en interessante mensen ontmoet Ook enkele oudere kennissen teruggezien.wel flink moe. Tot later .....

Hopelijk komt er nog een keer met meer tijd dan nu.

Flurk

Citaat van: Micmac op  1 juli 2024, 23:52:51
Citaat van: Flurk op 29 juni 2024, 21:54:58Redelijk veel volk geweest en interessante mensen ontmoet Ook enkele oudere kennissen teruggezien.wel flink moe. Tot later .....

Hopelijk komt er nog een keer met meer tijd dan nu.
Dat evenement op gemeenteniveau gaat om de 2 jaar door. Afwachten wat dan nog mogelijk gaat zijn.  :smil414ae0fb30e96:

Flurk

Wedden dat Trump er gaat in slagen om immuniteit te krijgen??? Eerst an dat sexding af en daarna misschien President en uit de Navo. Ik vermoed dat hij zin heeft om tegen Kim,Poetin en XI te zeggen dat HIJ de grootste is en niemand anders.

Micmac

Citaat van: Flurk op  3 juli 2024, 22:31:21Wedden dat Trump er gaat in slagen om immuniteit te krijgen??? Eerst an dat sexding af en daarna misschien President en uit de Navo. Ik vermoed dat hij zin heeft om tegen Kim,Poetin en XI te zeggen dat HIJ de grootste is en niemand anders.

Als Biden aftreed is de kans groot dat Michelle Obama president wordt.

Flurk

Citaat van: Micmac op  3 juli 2024, 22:48:25
Citaat van: Flurk op  3 juli 2024, 22:31:21Wedden dat Trump er gaat in slagen om immuniteit te krijgen??? Eerst an dat sexding af en daarna misschien President en uit de Navo. Ik vermoed dat hij zin heeft om tegen Kim,Poetin en XI te zeggen dat HIJ de grootste is en niemand anders.

Als Biden aftreed is de kans groot dat Michelle Obama president wordt.
Nietes............

Koter

Citaat van: Micmac op  3 juli 2024, 22:48:25
Citaat van: Flurk op  3 juli 2024, 22:31:21Wedden dat Trump er gaat in slagen om immuniteit te krijgen??? Eerst an dat sexding af en daarna misschien President en uit de Navo. Ik vermoed dat hij zin heeft om tegen Kim,Poetin en XI te zeggen dat HIJ de grootste is en niemand anders.

Als Biden aftreed is de kans groot dat Michelle Obama president wordt.

Michelle heeft altijd gezegd dat ze dat niet wil alhoewel zij een van de weinige is die gekke Trump zou kunnen verslaan.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Loopt er in Amerika nu echt geen Kennedy meer. ?????? Of gaan we uiteindelijk toch met een driedubbel overgehaalde hondsbrutale vulgaire idioot als Trump moeten doen.??

jerryke

Citaat van: Flurk op  6 juli 2024, 12:28:00Loopt er in Amerika nu echt geen Kennedy meer. ?????? Of gaan we uiteindelijk toch met een driedubbel overgehaalde hondsbrutale vulgaire idioot als Trump moeten doen.??
hou je maar vast als die het moet worden is er oorlog

Koter

Citaat van: jerryke op  6 juli 2024, 14:11:20
Citaat van: Flurk op  6 juli 2024, 12:28:00Loopt er in Amerika nu echt geen Kennedy meer. ?????? Of gaan we uiteindelijk toch met een driedubbel overgehaalde hondsbrutale vulgaire idioot als Trump moeten doen.??
hou je maar vast als die het moet worden is er oorlog

Inderdaad veel kans op een burgeroorlog daar. 4 jaar geleden was die al stapelgek en het wordt met de dag erger. Miljoenen inwoners en alleen een oorlogszuchtige narcist en een afgeleefde ouderling als kandidaat!!!
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Ik vraag me af of die volgelingen van Trump een afspiegeling is van het intelligentiepeil van de doorsnee Amerikaan. Een normaal denkende mens (naar mijn normen) kan toch moeilijk achter die idioot staan. Indien wel dan staat de wereld er niet goed voor. Terug de wet van "The fastes gun"????

Micmac

Citaat van: Flurk op  7 juli 2024, 12:24:10Ik vraag me af of die volgelingen van Trump een afspiegeling is van het intelligentiepeil van de doorsnee Amerikaan. Een normaal denkende mens (naar mijn normen) kan toch moeilijk achter die idioot staan. Indien wel dan staat de wereld er niet goed voor. Terug de wet van "The fastes gun"????

Ja, ja je kan het vergelijken met ; Lucky Luke en de Daltons.

Micmac

Niet mijn tekst, maar het raakt me...

Net begonnen en... het is al zes uur 's avonds.
Net aangekomen op maandag en het is al vrijdag.
... en de maand is al voorbij
... en het jaar is bijna voorbij.
... en al 40, 50 of 60 jaar van ons leven zijn voorbij.
... en we beseffen dat we onze ouders verloren hebben, vrienden.
en we beseffen dat het te laat is om terug te gaan...
Dus... laten we toch proberen te genieten van de tijd die we nog hebben...
Laten we niet stoppen met zoeken naar activiteiten die we leuk vinden...
Laten we wat kleur in ons grijze bestaan zetten...
Laten we lachen naar de kleine dingen van het leven.
En toch moeten we rustig blijven genieten van deze tijd die we nog hebben.
Laten we proberen de "na" te elimineren...
Ik doe het daarna...
Ik zeg daarna...
Ik zal er later over nadenken...
We laten alles achter voor later alsof "daarna" van ons is.
Want wat we niet begrijpen is:
daarna wordt de koffie koud...
daarna veranderen de prioriteiten...
daarna is de charme verbroken...
daarna gaat de gezondheid voorbij...
daarna worden de kinderen volwassen...
daarna worden de ouders ouder...
daarna worden de beloftes vergeten...
daarna wordt de dag de nacht...
daarna eindigt het leven...
En dan is het vaak te laat....
Dus... laten we niets achter voor later...
Want ondertussen kunnen we de beste momenten verliezen,
de beste ervaringen,
beste vrienden,
de beste familie...
De dag is vandaag... Het moment is nu...

We zijn niet meer op de leeftijd waarop we ons kunnen veroorloven om uit te stellen wat meteen gedaan moet worden.
Laten we eens kijken of je tijd hebt om dit bericht te lezen en het daarna te delen.
Of misschien laat je hem achter voor "later"...
En zul je het "nooit" delen...

Flurk

Gelezen en gedeeld.............. :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:

Mathieu

Ook gelezen en gedeeld. Mooie tekst.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.